Wolfeh Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Hei, Tenkte jeg skulle selge mitt Logitech G25 ratt/pedal og gir sett! Har brukt dette i 1 uke! Selges da som nytt Pakningens innhold Logitech® G25 Racing Wheel Girmodul Gass-, bremse- og kløtsjpedal Strømforsyning Programvare-cd Brukerveiledning Motstandsfeedback som ikke står tilbake for simulatorer. Rattutslag på hele 900 grader. Girstang med 6 gir. Med Logitech® G25 Racing Wheel tar du spranget ut fra gutterommet og inn på den virkelige racerbanen. Det 28 cm store rattet har skinntrekk og en ekstra stiv ramme av rustfritt stål. Mekanismen for motstandsfeedback består av 2 motorer med kulelager i stål og gir jevn og nøyaktig styring og tøffe motstandseffekter. Med de nøyaktige gass-, bremse- og kløtsjpedalene i rustfritt stål kan du perfeksjonere kjøreferdighetene dine ned til minste detalj. De ulike delene kan skrus fast slik at de står fjellstøtt. Tiden da du kunne skylde på rattet hvis du ikke vant, er definitivt forbi! Til PlayStation®2 , 3 og pc (kun USB-tilkopling). Jeg betalte nytt 2200kr, så helst ingen skambud
verticalescape Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Aner du om det funker på x-box 360? Er jo usb på den..
StianA Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Aner du om det funker på x-box 360? Er jo usb på den.. nei den passer ikke xbox 360. til xbox må man vist kun kjøpe microsoft sine produkter.
CrZyWiz Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 iom at Pixmania.no tar 1620kr for det, pluss frakt. så byr jeg 1000 så har du det
Gjest Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Legg det ut på finn.no, koster ikke mer enn 25kr. Solgte mitt der for noen uker siden, kjemperespons.
Wolfeh Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Syns 1000 blir litt lite da dette blir solgt som nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå