Eng1 Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Har 2 E34'er. Begge har samme feilen. Sentralåsen funker ikke på venstre side bak. Først begynte sentralåsen å "klikke". jeg låste og den låste opp igjen. Låste en 20 ganger så gikk det å få bilen låst. Vet ikke om detta har noe med feilen å gjøre, dette skjedde før. Ikke nå lenger. Men passagerdøren bak vill ikke låse seg. Noen som har noen tips. Siden det er på begge bilene lurer jeg på om det er et vanlig problem hos flere. Har åpnet døren på den ene bilen, men har ikke sett at noen av kabelene har brudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 har en kamerat med e34 som har akkuratt det samme problemet... utrolig irriterende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 sikkert motorstyreren som er ødelagt... prøv å låse på passasjer sia, og se hva som skjer... hadde feilen på min bil også... da var den på førersia ødelagt... men du kan jo også ha mikrobryter, da kan det være denne som har tatt kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Den funker ikke på passager siden heller, hvor er mikrobryteren? Takk for så hurtig svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 mikrobryteren er den som er i dørkarmen... er en liten sort tingest inne i den "låsehanka" hadde en sedan som var blitt skjev etter en kollisjon, da ble ikke den trykket helt inn når døra var igjen, og ville ikke låse... ellers kan det være denne sitter i selve døra, den som "griper" tak i dørkarmen... når den er låst liksom... men ville satset på selve sentrallåsstyringa som sitter på baksia av dørhåndtaket... slik er det på e36 i hvertfall... men de er nokså like der... satser nok en 5er på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Har bestilt den delen som styrer sentrallåsen i døren. Håper den vill fungere. Tenkte kanskje noen som har hatt dette problemet vet va som er feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MatsBuer Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Jeg hadde et lignende problem med min E46 98 mod. Eneste løsingen var å bytte styringen til sentral låsen. Kostet meg 4 lapper, men slipper hvertfall å irritere meg over det. Det du kan gjøre er å reise til ditt nermeste BMW verksted og be de ta en diagnose på det. Det gjør det med en skjerm og en duppedings som jeg ikke aner navnet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Samme problem på min E34, førerdøren, dette løste jeg ved å ta litt elektriker tape inni den dingsen som skal gå inni låsen, funket fett det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå