///FredriK.S Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Hvilket merke er eksosen din? og hvor mye kostet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 gratulerer med ny bil... 5-serie er best... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 sliter litt mye på det ene dekket der Hva mener du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Vil se mer bilder av senken Hva kom det på totalt? Kjøpte du kun fjærer? Kjøpte alt nytt. Nye dempere og fjærer fra schmiedmann.no. Kjøpte nye tårnlager hos BMW forhandler. Helt sinsykt bra kjøreopplevelse.. Alt i alt, med godkjenningen hos biltilsynet kom alt på 6000,- Eneste som var gratis var faktisk nytt vognkort, det kom i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Hvilket merke er eksosen din? og hvor mye kostet den? Merket er Simons, og kostet rundt 6000,- kroner. Tok meg 45min å montere alt = enkelt eksosanlegg å montere gratulerer med ny bil... 5-serie er best... hehe Ny og ny bil. Har hatt den en stund nå 5-Serie fungerer, er større plass enn 3-Serie da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Huff!! Nå har bilen stått stille i 30 dager Den står ennå på verksted. Kommet frem til at hjernen kan være gått - se bilde under: Denne 'delen' leter jeg etter nå på eBay (brukt såklart!). BMW forhandler skulle ha 11 000,- ferdig montert og ferdig programert. Er surt at bilen har stått stille såpass lenge...men men, kjører Opel for tiden.. MEN: En nyhet er at jeg har kjøpt et nytt leketøy til vinteren - snøscooter Hvordan type det er, står i signaturen - bilde kommer! Sier bare en ting: Hvor er snøen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå