Gunnar Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Nå har noen funnet ut at det er kjempekult å LIME wannabe-Brembo kalippere i plast over de gamle klavekalipperne.. http://www.autoblog.com/2008/08/12/glue ... n-upgrade/ Sammen med Biltema-kapsler med spinners, så er man i mål!
StianA Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 de blir solgt på ebay ser jeg. sikkert mange som kjøper de også http://cgi.ebay.com/CALIPER-COVER-KIT-B ... 8704758851
hagenisse Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Tja.. hvorfor ikke? Hadde vel ikke akkurat trengt å stå brembo, men det ser jo ikke verre ut enn orginalt. Vet ikke helt om lim er greia, men Like teit med masse racing-utstyr på biler som aldri blir banekjørt synes jeg.
///Mysild Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Sammen med Biltema-kapsler med spinners, så er man i mål! du må ikke glemme vingene til biltema... gir jo økt effekt
wabby Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 For å ikke snakke om den ufattelige downforcen man får For å ikke snakke om aluminium vinge/ostehøvel. Bilene ser jo ut som handlevogner etterpå. Ikke en aluvinge, men en typisk handevognbil: PS: ikke meg på bilde
///Mysild Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 hvordan kanfolk eie noe slikt? de kan jo oppriktig ikke mene at slikt er fint! eller er det meg det er noe galt med?
Ole@Automote Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 De derre plastikk deksla over kalippern må da være brann farlige?? Har ved flere tilfeller på bane klart å kjøre skivene røde på orginal biler med standar bremser og da må da de greiene der ta fyr kan ikke skjønne att silicon skal holder heller
Jealous_much Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Hehe nei du sier noe der.. Det er så bra at du bare skal "clean up 2 points" også.. Lagd for slasker med dårlig tid
hagenisse Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 De derre plastikk deksla over kalippern må da være brann farlige?? Jeg tror neppe den aktuelle kundegruppen har tenkt seg på bane.
pkaill Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 bmweiere føler seg tydligvis mye mer verdt enn andre, lættis ass..
Dr_S Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Hehe, lo godt da jeg så disse på ebay ja Blir sikkert det hotteste på stylingfronten i Litauen og Polen
Hyggmaister Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Hehe nei du sier noe der..Det er så bra at du bare skal "clean up 2 points" også.. Lagd for slasker med dårlig tid +1! "clean up two points"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå