Yngvejos Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 AC schnitzer er bra greier. Skruen i bunnen er gjerne justering av hardhet.
jensemann23 Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 aha, var det jeg tenkte det var. Hvordan justerer jeg da? Er det mye som skal til? Inn er hardere, ut er mykere eller?
hagenisse Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Jeg tipper det bare er en skrue jeg og at de ikke har noe hardhetsjustering.
Yngvejos Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Jeg tipper det bare er en skrue jeg og at de ikke har noe hardhetsjustering. Hvorfor er det da spor til flattjern i bolten? Er det at demperen sitter inni og er festet med bolt i bunn da?
jensemann23 Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 ingen oms har sett slike dempere før? De heter Bilstein A/C Schnitzer Spesial Abstimmung... Spesial avstemning?? Kan det være noe med hardhetsjustering?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Vist du tar av muteren vill du kune treke ut støtdemperen. Har ikke noe å jøre med justering..
jensemann23 Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 okei. Kjøpte demperne brukt fra Koed, så det var ikke med noe dokumentasjon,.. Men de er vel ganske greie. Er originale lange dempere, men jeg har 30mm senk. Blir litt lange kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå