Werther Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Morsom historie fra England om en neglisjert M3 som ble "oppdaget" på nytt og kjøpt. Som ikke kmstanden er unik nok er bilen også godt utstyrt samt en spenstig farge... Hvis postet før beklager jeg... http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=80165
oddis Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Dette er en situasjon man bare drømmer om. Hadde blitt smått hysterisk hadde jeg kommet over noe sånt. Skal lure på hva han måtte betale for noe sånt. Eiere som forlater slike biler på denne måten kan forvente seg streng reprimande om jeg noengang blir president!
336mik Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Godt ikke jeg fikk tak i den bilen,siden jeg ikke kan å ta vare på biler egentlig.
Rogern Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Godt ikke jeg fikk tak i den bilen,siden jeg ikke kan å ta vare på biler egentlig. Tenkte akkurat det samme... Hadde nok hengt meg hvis jeg hadde skrapa den opp.. Men fy F for en pen bil!!
StrexX Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 nå ble jeg tom for ord.. bra den kom i riktige hender sier jeg bare! gjør som LianLidude: S T R Ø K E N T !
knut_olestad Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 8100 pund for poleringsvoks.. WHAT.? "When the car was LSP ready then I had to decide on what product to use. The choice was a simple one for me – Zymöl Royale Estate Glaze (this has recently gone up in price and now retails at £8118!!)" http://zymol-central.detailbest.com/page2.html Koster å være kar
hylle Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Kom i riktige hender den bilen der iallefall! hhehe gud bedre! har aldri hatt sansen for e36, men denne var pen! ¨ -hylle.
-Anders- Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Kom i riktige hender den bilen der iallefall! hhehegud bedre! har aldri hatt sansen for e36, men denne var pen! ¨ -hylle. Den ligner jo på en hvilken som helst annen E36 M3 da, bare denne er über strøken Men, hva f er poenget med voks til 8000(!) pund a? Hadde helt sikkert blitt samme resultat med en voks til 200 kr fra torshov o.l. Er jo ikke en SÅ dyr bil.
zH- Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Men, hva f er poenget med voks til 8000(!) pund a? Hadde helt sikkert blitt samme resultat med en voks til 200 kr fra torshov o.l. Er jo ikke en SÅ dyr bil. Enig i at 8000 pund er mye, men en voks til 200 kr vil ALDRI gi samme resultat Strøken bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå