Larsinnj Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Skrevet Juli 9, 2011 Får ikke til å linke fra koed. De ligger under Lykter, standard og løsdeler til sorte lykter. Du finner dem lett!
Larsinnj Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Skrevet Juli 9, 2011 Er hele lykta ja. Altså glass og reflektor. Feste må du ha utenom.
316 Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Okidoki! Skal ikke fucke opp tråden din mere nå! Takk for svar
Larsinnj Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Skrevet Juli 10, 2011 Montert justerbart i dag. Ble montert kun fram da jeg er litt redd for topplagrene mine bak. Har justert den ned litt, men var veldig snill da jeg forventa at det skulle sige litt sammen etter jeg hadde kjørt et stykke. Var ikke så veldig til sammensig på dem, så den ble litt høy. Orka ikke å gjøre mer når jeg kom hjem, men i morra kryper den nokk litt nermere bakken. Den ble vertfall stivere enn før!
Larsinnj Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 Fikk ikke sove, så da var det ut å justere den litt ned foran. Er fornøyd med høyden, men kan ikke kjøre før jeg har valsa buene. Skal prøve å få lånt meg valse senere i dag. Skal prøve å få lånt et skikkelig kamera og, så det blir noe annet enn mobilbilder.
Larsinnj Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Jonas hadde ikke tid til å polere, så da prøver jeg selv! Ble da ikke så ille.. Boltene gidder jeg ikke å pusse. Tar fra mitoene foreløpig da de ser litt bedre ut. Får jeg heller kjøpe nye når jeg får mye penger til overs.. Ser fram til å få dem på bilen! Før/etter
helland Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Jonas hadde ikke tid til å polere, så da prøver jeg selv! Ble da ikke så ille.. Boltene gidder jeg ikke å pusse. Tar fra mitoene foreløpig da de ser litt bedre ut. Får jeg heller kjøpe nye når jeg får mye penger til overs.. Ser fram til å få dem på bilen! ikke værst !! Før/etter
APedersen Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Blir virkelig gromt med de felgene Skal du ikke senke noe bak?
Larsinnj Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 Joa.. Men er redd for at topplagrene bak tar kvelden fort når det blir såpass mye stivere. Venter til jeg har topplager. Monterte svart panser igjen i dag forresten.
APedersen Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Hehe, kan jo kjøpe justerbart topplager i samme merke som coiloversene når du først skal kjøpe nytt, så du kan justere cambern i tillegg
Larsinnj Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 Hvor får jeg kjøpt det? Fant ikke på hjemmesiden til KW.
Torek Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Kjører du adapter, eller? Griseråe hjul! (hartge, altså)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå