Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Montert justerbart i dag. Ble montert kun fram da jeg er litt redd for topplagrene mine bak.

Har justert den ned litt, men var veldig snill da jeg forventa at det skulle sige litt sammen etter jeg hadde kjørt et stykke. Var ikke så veldig til sammensig på dem, så den ble litt høy.

Orka ikke å gjøre mer når jeg kom hjem, men i morra kryper den nokk litt nermere bakken. :D

Den ble vertfall stivere enn før! :)

gb1t26eg62pp8jwxb57l.jpg

ffnegpr91n7w5hp2p0az.jpg

stmjx6f9v8vn5wftma3e.jpg

mtvah12tdnv1g7811au2.jpg

Skrevet

Fikk ikke sove, så da var det ut å justere den litt ned foran. Er fornøyd med høyden, men kan ikke kjøre før jeg har valsa buene. Skal prøve å få lånt meg valse senere i dag. :)

Skal prøve å få lånt et skikkelig kamera og, så det blir noe annet enn mobilbilder.

5ax2gninblqfr79fsflv.jpg

cmknr1vxjza02517f2l0.jpg

k9wmee9jth61ki34alzt.jpg

6n76dgpvh2ffl90ej5so.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Jonas hadde ikke tid til å polere, så da prøver jeg selv! :wink: Ble da ikke så ille.. 8)

Boltene gidder jeg ikke å pusse. Tar fra mitoene foreløpig da de ser litt bedre ut. Får jeg heller kjøpe nye når jeg får mye penger til overs..

Ser fram til å få dem på bilen! :D

1i587ggjel4qq47xoqr0.jpg

Før/etter

afqndf9o7s8l77m2otib.jpg

Skrevet
Jonas hadde ikke tid til å polere, så da prøver jeg selv! :wink: Ble da ikke så ille.. 8)

Boltene gidder jeg ikke å pusse. Tar fra mitoene foreløpig da de ser litt bedre ut. Får jeg heller kjøpe nye når jeg får mye penger til overs..

Ser fram til å få dem på bilen! :D

1i587ggjel4qq47xoqr0.jpg

ikke værst !! :)

Før/etter

afqndf9o7s8l77m2otib.jpg

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Joa.. :) Men er redd for at topplagrene bak tar kvelden fort når det blir såpass mye stivere.

Venter til jeg har topplager.

Monterte svart panser igjen i dag forresten. ;)

Skrevet

Hehe, kan jo kjøpe justerbart topplager i samme merke som coiloversene når du først skal kjøpe nytt, så du kan justere cambern i tillegg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...