Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om en S50 heller litt mer enn M20? Spjeldrekka peker bra nedover når den ligger sånn ca inntil toppen. :( Får prøve å lage to flenser, å ha rør med bend oppover da sikkert.

Skrevet

Ja, tror det er best slik. Vet ikke om traktene går klar bkf heller hvis jeg skrur de rett på toppen med en flens.

Skjønte ikke helt den tegningen din der, men skjønte det når du sa det tidligere. :)

Skrevet

Se her ja, går fremover :) Du skaffa de stolene i USA, på Ebay regner jeg med? Hva er en "fornuftig" pris på disse i utlandet? Mye stress med frakt, og evt hva kostet frakta? Ta det på PM om du ikke vil "røpe" det :)

Skrevet

Joda. Går ikke fort framover, men går framover! Ikke dårlig bare det. :)

Sikkert flere som lurer, så kan like greit poste det her. :)

Det var egentlig som å kjøpe alt annet jeg har kjøpt på ebay, bare at de var litt dyrere og pakken var litt større. ;)

Husker ikke helt hva jeg betalte, men tror det var rundt 4000 inkl frakt. :) Men ser det at skinnet kunne ha vært bedre. De er bra å se på nå, men tror det fort kan bli slappt i skinnet og bølgete hvis du skjønner.

De ble sendt med FedEx, så jeg fikk sporingsnummer så jeg kunne følge de, og de skulle egentlig bli fraktet på døra. Men jeg var selvfølgelig på jobb når de ringte meg. Utolmodig som jeg er kjørte jeg rett fra jobb å hentet dem hos det lokale fraktselskapet selv det første jeg gjorde når jeg kom hjem. :P

Skrevet

Ja, når man holder på med bil så kan det være greit å ta det over tid, for det koster jo en del 8)

4000,- inkl frakt? Jøsses.. Har fulgt med selv i rykk og napp, men sjeldent å finne noe som er "billig" egentlig.. Ebay.de f.eks så ligger de jo på rundt 10.000,- og det er få som sender også.. Gjort et greit kjøp der da :)

Hehe, regner med det ble å hente de raskest mulig ja :lol:

Ja, skjønner hva du mener. Er det trekt på nytt igjen eller? Får håpe det holder seg bra! Blir pent i bilen i alle fall !

Skrevet

Pengene får føtter å gå på ja! Kjørte av halve fangeren på mercedesen som skal til eu-kontroll neste uke. 4500 unødvendige kroner som gikk der og..

Tror jeg kan si meg fornøyd med prisen ja. Har saumfart overalt etter stoler den siste tiden, så fant jeg disse. Han ville egentlig ikke sende, men fikk overtalt han. :P

Er bare rammen som er gammel. Puter og skinn er splitter nytt. Er ikke ekte skinn da selvfølgelig. Slik PVC juks som blir dårlig med en gang. :P Eller. Har ikke erfaring med sånnt i bil jeg da men PVC sofa blir veldig fort dårlig vertfall. :) Regner med det er samme ulla.

Skrevet

Hehe, mer som unødvendig med slike brekk ja !

Jaa, de har funnet ut at ting har høy verdi i det store utland også nå, så da er det lengre mellom kuppene.. Har funnet en god del OK ting i Tyskland, men folk er lite gira på å sende, eller så er frakta dyrere enn objektet..

Aha, skjønner.. Drev å lukta på et sånt opptrekknings-sett selv før jul.. Men da må man jo sette de vekk for opptrekking, så frykter det koster en del..

Ser jo uansett bra ut da ! Og regner med du slipper å evt selge de med tap uansett 8)

Skrevet

Får man ikke til å trekke det på selv da? Tror Rogern demonterte et par stoler. Tok av og på trekk selv han mener jeg, og det så jo bra ut etterpå.

Håper jeg slipper å selge de med mindre jeg finner SE interiør til en ok pris! :)

Blir mye å ta tak i frammover mot sommeren. Skal få E30n til å gå, og gjøre forskjellig annet på den, lakke litt på Mercen samt at jeg leker litt med tanken på å pusse opp felgene til den og. Tenkte å kjøpe malingsfjerner mens jeg var en tur til Trondheim i dag, men glemte jo selvfølgelig det.

Noen som vet om man får kjøpt duxola på jernia?

• 3 weeks later...
Skrevet

Da her et innsug måttet bøte med livet. :) Har bare kuttet det rett i to, så må jeg finne ut hvilken vinkel jeg skal ha. Samt at jeg må kappe det såpass langt inne at alle hullene er på rekke og rad. :D

Håper på at jeg kan bruke original innfestning til dysene. Tror kansje jeg skal få til det. :)

9376uppuwbclt1teyenk.jpg

rmpf9z7t2wpog113gle0.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Står litt stille med innsuget. Satser på å få en kompiss til å hjelpe meg litt en kveld.

Tok ut kammen i dag. Skal bytte til kvasskam, pluss at det var en liten oljelekasje fra fronten på kammen. Jeg har aldri gjort det før, så jeg ødela ene stanga vippene står på, så den må jeg ha ny.

Vippearmer og akslinger ute:

otonlxkt39p1d08w22rk.jpg

Ute, og lagt i riktig rekkefølge:

61rcj554eapwfoxqksj5.jpg

Kammen ute og:

5r0xfhd59yn4dltup2hy.jpg

Grunnen til oljelekasje. Gåen simring.

a4fs56bg99xb428jkjc7.jpg

Skrevet

Se der ja, akkurat samme oljelekkasje som jeg har det. Må også bytte ut simring i front. Lakk din mye foran? Hos meg tar det bare noen miutter før det renner ned langs fronten på blokka og drypper ned på bakken.

Stilig prosjekt ellers btw ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...