Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss, effektiv, Larsinnj!! :) Skal ta meg en tur når jeg kommer hjem fra sjøen neste gang tenker jeg :) Vært morsomt å kjørt E30`n oppover, og tatt en shoot :) (MÅ FÅ START!!!!) Hvis ikke får jeg ta moppsa ;)

Skrevet

Klarte selvfølgelig å hoppe utfor kanten på kaia i natt, så fikk sikkert skremt ut kleinheta! :):lol:

Ja, ta deg en tur, men send melding først, så jeg ikke er på jobb! ;) En shoot må vi få til. :D

Skrevet

Tempmåler er mer enn hva jeg har i E36'en. Hehe. Har lurt på lenge hvordan det er med m-tech og pre-facelift og facelift. M-tech 2 passer ikke på pre-facelift?

Skrevet

M-tech 2 passer ikke på pre-face nei. Men tror man kan bytte steinbrett, så passer det. Dørpanelene på m-tech 2 vet jeg ikke om passer på pre-face og bakfanger passer ikke.

Skrevet

Helvete.. Startet opp, å skulle kjøre fra jobb i sta, så funker ikke instrumentlysene. Går ut å sjekker om baklysa funker, men nei.

Mr. elfeil is baaack! :gunfire::wave::angry:

Får se om jeg får tid til å skru opp instrumentet å se over det "nye" si-kortet i morra. Dette var unødvendig føler jeg..

Skrevet

Ønsker deg litt med gang jeg, blir frustrert selv av at du skal plages sånn:p trivelig å hilse på lørdag. Om jeg og H skal på e30meet må vi fikse ei slags samla kjøring:)

Skrevet

Takk for det. Hadde vært greit med litt medgang ja! :)

Ja, dere må bli med nedover! ;) Jørgen var ikke sikker på om bilen er klar til da, men har får sitte på med meg nedover hvis bilen hans ikke er oppe å går innen da. ;) Tror det hadde blitt gøy! :D

Skrevet

Var ute med instrumentet i sta, å tok ut si-kortet igjen. Satte jo inn et gammelt et som funket helt fint sist, da det var et par kretser som var svidd av på det som sto i fra før. Ser på det "nye" jeg satte inn, så er det svidd av på akkurat samme plassen.. Vet ikke om det funker enda, siden jeg ikke har ny sikring å sette i, men skal prøve på tur til jobb. Jeg regner også med at jeg ikke har temperaturmåler lenger. Den slutta å virke når jeg tok ut kortet sist, å funka igjen når jeg satte i nytt kort.. #-o

Må jo være noe galt en annen plass og da, siden de kretsene på kortet ryker gang på gang? :-k

983l73egct299j2so8a9.jpg

Skrevet

Andre felger?? :P Nei, det bli nokk en stund til du! ;)

Tok ut si-kortet tidligere i dag, å fikk i ny sikring. Har fortsatt ikke baklys.... :evil::angry:

Skrevet

Arrrrrrgggghhhh!!!!!! Er det ikke meningen at dette bilhellvetet skal holde lenger enn en ukes tid før jeg må opp på bukk å skru igjen???? :evil:

På tur hjem fra jobb nå, så får jeg først en liten dunkelyd i bakstillinga. Høres ut som om noe tar borti noe lett blekk, som f.eks bremseskjold.

Verst var at venstre framhjul kjentes løst ut, så det var helt jævlig med vibrasjoner før jeg fikk bremsa ned. hang ut ruta å så, så er det skikkelig kast i hjulet.. Såvidt jeg turde å åle meg hjemmatt.

Kjente bare sånn lett på hjulet før jeg gikk inn. Hæler ikke å røre den heller..

Er så jævla lei denne bilen nå, at jeg leier et helikopter å flyr mannskiten midtfjords snart!

Skrevet

Vet ikke jeg.. Hjullager er jo nytt, så tviler egentlig på at det kan være det. Styreledd er jo en mulighet.

Får se i morgen om jeg gidder å gjøre noe. Dritt lei å skuve på denne bilen nå! Vil kjøre isteden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...