BMW E30 325 Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Stikkakaksling høres jo logisk ut, eneste som kan "spytte" kuler så lett, samt ha den str. Som du beskriver:) om du atpå til glemte å merke de, så tror jeg nok det er det. Bra bilen funker, om ikke annet. Motgang gjør deg sterkere;)
helland Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 er nok stikkaksling hvis det er så stort som 20mm kuler, sånt er vel ikke vanskelig å få tak i, er vel forbruksvare på e30 også ? 10 min med skruing så er den oppe å gå igjen!
Thewiz Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Slædder jeg med E36'en kan jeg banne på at noe ryker, har en følelse av at den ikke kommer til å tåle en breisladd. Håper du får fiksa problemet Lars, uten at det flår lommeboka.
Larsinnj Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Ja, synes selv det høres logisk ut med stikkakslinga. Har ikke fått sett under den, da jeg hjelper min høygravide søster med å male å fikse opp det nyinnkjøpte huset til hun og gubben. Det tar jo litt tid det også!
helland Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Roger har vel stikkaksling liggende ti deg kanskje?
Rogern Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Roger har vel stikkaksling liggende ti deg kanskje? Klart jeg har Larsinnj vet hvor de ligger. Du har jo fått kjørt lenge Larsinnj. Jeg rakk bare å dra ut 3 gir før den ene akslinga ga seg
helland Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Roger har vel stikkaksling liggende ti deg kanskje? Klart jeg har Larsinnj vet hvor de ligger. Du har jo fått kjørt lenge Larsinnj. Jeg rakk bare å dra ut 3 gir før den ene akslinga ga seg ja, men så har du jo skikkelig motor da Roger
Larsinnj Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Roger har vel stikkaksling liggende ti deg kanskje? Klart jeg har Larsinnj vet hvor de ligger. Du har jo fått kjørt lenge Larsinnj. Jeg rakk bare å dra ut 3 gir før den ene akslinga ga seg Ja, husker du klarte å komme deg 50 meter fra huset før det smalt! Men du kom deg frammover å hjem igjen. Jeg vet hvor akslingene er ja, men tenkte ikke å robbe garasjen din heller da! Hjelper deg litt med utflytting da men.. Kan ikke ha motor som kommer fra en slik stor brutus jeg heller da vettu Stig! 3er som gjelder!
Larsinnj Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Det smalt fra rett kjeften sikkert, mr. harsikkertkjøptsegOZHartge!
helland Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Det smalt fra rett kjeften sikkert, mr. harsikkertkjøptsegOZHartge! slapp av påsan
Rogern Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Jeg har 3, så bare ta en som takk for hjelpa ps: skulle ikke du sende meg noen bilder?
Larsinnj Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Får se hvordan været er etter jobb, om jeg bytter akslinga eller om jeg drar å maler et par strøk hjemme hos dere! Glemte de bildene. Skal prøve å huske det når jeg kommer hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå