Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stikkakaksling høres jo logisk ut, eneste som kan "spytte" kuler så lett, samt ha den str. Som du beskriver:) om du atpå til glemte å merke de, så tror jeg nok det er det. Bra bilen funker, om ikke annet. Motgang gjør deg sterkere;)

Skrevet

er nok stikkaksling hvis det er så stort som 20mm kuler, sånt er vel ikke vanskelig å få tak i, er vel forbruksvare på e30 også ? 8) 10 min med skruing så er den oppe å gå igjen!

Skrevet

Slædder jeg med E36'en kan jeg banne på at noe ryker, har en følelse av at den ikke kommer til å tåle en breisladd. Håper du får fiksa problemet Lars, uten at det flår lommeboka.

Skrevet

Ja, synes selv det høres logisk ut med stikkakslinga. ;) Har ikke fått sett under den, da jeg hjelper min høygravide søster med å male å fikse opp det nyinnkjøpte huset til hun og gubben. Det tar jo litt tid det også! :P

Skrevet
Roger har vel stikkaksling liggende ti deg kanskje?:)

Klart jeg har :wink: Larsinnj vet hvor de ligger.

Du har jo fått kjørt lenge Larsinnj. Jeg rakk bare å dra ut 3 gir før den ene akslinga ga seg :lol:

Skrevet

Du har jo fått kjørt lenge Larsinnj. Jeg rakk bare å dra ut 3 gir før den ene akslinga ga seg :lol:

ja, men så har du jo skikkelig motor da Roger ;)

Skrevet

Ja, husker du klarte å komme deg 50 meter fra huset før det smalt! :P Men du kom deg frammover å hjem igjen. :P

Jeg vet hvor akslingene er ja, men tenkte ikke å robbe garasjen din heller da! :P Hjelper deg litt med utflytting da men.. :lol:

Kan ikke ha motor som kommer fra en slik stor brutus jeg heller da vettu Stig! :P 3er som gjelder! ;)

Skrevet

Får se hvordan været er etter jobb, om jeg bytter akslinga eller om jeg drar å maler et par strøk hjemme hos dere! ;)

Glemte de bildene. Skal prøve å huske det når jeg kommer hjem. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...