Larsinnj Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Hadde jeg fått valget mellom å male å tømme utedass tror jeg nesten jeg hadde valgt dassen! Men må vel trø til litt skal dere komme inn før pjokken kommer ut!
Larsinnj Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Da har jeg fått jekka opp bilen å sett under. var ikke så veldig vanskelig å finne synderen egentlig! Fant 3 lagerkuler med den jeg fant der jeg stoppa når det skjedde, resten er borte. Rett og slett sprengt drivknute. Så er det humorfestival i helga, så "kledde opp" bilen litt i den forbindelse.
Larsinnj Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Var 320 aksel som gikk sønder ja. Den "nye" er fra 325i så den er grovere. Skulle ha bytta på andre sia med det samme, men har ikke aksel til den siden.
635csi Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Hvordan ser du at det er 325-aksel? Kun det at den er tykkere? Kan alltids se om jeg finner en i kaoset av gamle bakstillinger
Larsinnj Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Den knuten man skruver fast i medbringeren, men det er vel vanskelig å se hvis man ikke har noe å sammenligne med. Men midt på akselstanga er det litt tykkere. Går ut litt på midten hvis du skjønner.
Larsinnj Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Noen som vet om det er mye arbeid å shimse opp diffen? Å er det en jobb man kan gjøre selv? Synes sperra er litt slapp etter den drivknutehendelsen min.. Ble jo så det slura litt baki der med det samme.
fizn Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Lurer på om Pedi har faktisk trinn for trinn guide i tråden sin...
BMW E30 325 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Lurer på om Pedi har faktisk trinn for trinn guide i tråden sin... så vidt jeg husker, så åpnet ikke pedi selve brems enheten, som lars tenker på
Larsinnj Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Er sperreenheten jeg tenker på ja. Det trengs nokk litt shims her gitt! Fikk målt den i sta, til hele 45nm..
BMW E30 325 Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Høres omtrent likt ut som min var det, godt brukt betyr det:D
Larsinnj Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Hehehe! Den har vel blitt prøvd en runde eller to ja kanskje! Nei, får prøve å plukke den i biter igjen en dag da sikkert. Må bruke denne som bruksbil mens jeg fikser noe småting i forbindelse med eu-kontroll på hiluxen og. Spent på om redskapen holder når det virkelig gjelder.
j0rgz Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 E30 er jo rå som den ser ut nå! (Altså humorfetivalstyle) Dette må jo være en av de grommeste bilene i bygda! Elsker den rett å slett
Larsinnj Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Takker for det! Fikk knipsa noen bilder i finværet igjen i dag! Er litt lei av rustpanseret, så det ryker snart tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå