Thewiz Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Pen denne, men kvitt deg med det panseret Kjører du forresten rundt med sideskjørta sånn?
Larsinnj Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Panseret ryker nokk i løpet av de nærmeste dagene. Jepp.. Di sitter fast, men det ser ikke bra ut. Skal ta meg en dag å se på det.
Thewiz Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Det høres bra ut. Ser ut som det kan være fare for at det ene blir rivd av hvis du kjører på litt ujevn vei. Ihvertfall når det henger såpass foran der.
Larsinnj Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Nja, da skal det være veldig ujevnt! Den er såpass lav nå, at jeg kjører meget forsiktig uansett, så tror det skal gå bra. Men skulle jo ha fått det skikkelig uansett da, for det ser jo ikke bra ut.
helland Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Nja, da skal det være veldig ujevnt! Den er såpass lav nå, at jeg kjører meget forsiktig uansett, så tror det skal gå bra. Men skulle jo ha fått det skikkelig uansett da, for det ser jo ikke bra ut. få av rustpanseret, og få på sort istede fått seg litt ny lakk her og der så blir den da ikke så verst
Larsinnj Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Vet ikke om det holder med lakkpleie jeg.. Tror den må ha hellakkering for å bli helt bra. Kommer nokk en gang det og.
Jørgen Lie Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Skulle akkurat til og si det, hellakkering og fikse sideskjørt, og den bilen din hadde vært nydelig De hjula der..........misunnelig -.-
Larsinnj Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 Sikler litt på nye felger til denne nå! Får etter helga om det eventuelt bli bestilling!
helland Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Sikler litt på nye felger til denne nå! Får etter helga om det eventuelt bli bestilling! Liker !
Larsinnj Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 Da ser det ut til at Hartge-felgene er "fast" på M3n framover, for jeg har faktisk bestilt meg nye felger! Vil ikke dele hvilke riktig enda, (er dog 3-4 stykker som vet det), men det kommer tidsnok! Edit: Kan vel si såpass at det er "ekte" 3-deltfelger, men det kom kanskje ikke som en bombe..
Larsinnj Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Jeg og! Jeg synes felgene bli feiter og feitere for hver dag som går, så jeg tror det blir bra! Men har faktisk aldri sett felgene på en E30 før så er litt spent og! Mulig at noen har dem da, uten at jeg har fått det med meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå