Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

Prøvde meg på "rolling shots" av E30'n min, og HiLuxen til en kamerat for første gang i går! Ble da ikke så aller verst til å være første gangen! 8)

DSC_0031.jpg

DSC_0107-2.jpg

Skrevet

Sattan, der hoppa hjertet mitt over et hakk og to. Kjære vene deg, du må ikke gjøre slik mot meg....

Først så ser jeg bilde av E30en og tenker "stilig bilde, den var flott", og scroller videre for å se flere gobilder - og vips så kommer det et kasseapparat av en Hilux opp!!! Jeesuz, den var jeg ikke forberedt på ;)

Skrevet

Haha. Dro å kjørte offroad isteden for å ta flere bilder av E30n ;) Har flere rolling shots, men alle er nesten like så gadd bare å legge ut ett. ;)

Jahaha, Stig! Begge bildene er tatt i ca 100km/t så det vil vel si en lett anstrengelse for E30n og toppfart på Hiluxen! Verste er at det er jo nesten sant og! :P

Skrevet
Haha. Dro å kjørte offroad isteden for å ta flere bilder av E30n ;) Har flere rolling shots, men alle er nesten like så gadd bare å legge ut ett. ;)

Jahaha, Stig! Begge bildene er tatt i ca 100km/t så det vil vel si en lett anstrengelse for E30n og toppfart på Hiluxen! Verste er at det er jo nesten sant og! :P

100 km med det såkalte kassapparatet ??? :lol:

Skrevet

Hvis det er en 2,4 D så går den mer enn 100. Hadde min oppe i 120 på motorveien. Hørtes riktig nok ut som andre verdenskrig brøt løs i motorrommet, men :lol:

• 2 months later...
Skrevet

Sesongen begynner å nærme seg slutten, så man må vel tenke på vinterlagring snart. Den sorte skal ikke inn på lagring før jeg har fått prøvd på nye felgene. Har ikke fått dem enda, men tror ikke det er så veldig lenge til de kommer! :D Den bærer også preg av å bli brukt som brukis i all slags vær, samt opp og ned en grusvei hver dag... #-o Og ja, det mangler en E i streameren min. Parkerte utenfor en fest for en stund siden, å da jeg skulle hente bilen dagen etter hadde vært en klåfingret jævel å pirket av den bokstaven. Nødvendig.. :angry:

Den gå tilhører Rogern, og skal holde mine to med selskap gjennom vinteren! :applause:

Vi i 3'er-låven ønsker alle en god vinter! 8)

DSC_0007-2_zps22cfeb95.jpg

DSC_0008-2_zpse2e6e79a.jpg

DSC_0015-2_zps570610c0.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...