Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
M-tech 1, m-tech 2 og m3 side by side, and I love it :D

:lol::klemme:

Skjønte det ja Stig! ;) Forresten, når du quoter skal du ikke skrive ditt eget innlegg i quoten. ;) Blir så vanskelig å finne igjen hvis det er litt skrift! ;)

Gleder meg på hjula, Lars!! 8)

For å si det sånn, så er du ikke alene! :D

Skrevet
Lurer fremdeles fælt på hva som kommer.. Er det vintage hjul, eller nye hjul?:P

+1

likte veldig godt bilde av 3er gjengen som skal stå sammen i vinter :applause:

Skrevet

Fikk vaska bilen i dag, så måtte ut å ta en liten shoot :) Skal fikse ny streamer, siden "E"en mangler.. Parkerte utenfor en fest for en stund siden, å der var det tydeligvis en klåfingret jævel som fant det for godt å pirke bort den ene bokstaven... Veldig nødvendig føler jeg! :evil:

Blir vel mest sannsynlig siste shooten før vinteren, men må bruke denne en liten stund til, da hjelpesnekka på bruksbilen gikk sønder.. Så må fikse det før jeg kan sette den på lagring, pluss at jeg skal prøve de nye felgene når de kommer! :D

DSC_0021-2.jpg

DSC_0022-2.jpg

DSC_0023-2.jpg

DSC_0025-2.jpg

DSC_0026-2.jpg

DSC_0028-2.jpg

DSC_0029-2.jpg

Skrevet
Digg! 8)

8)

Digger denne bilen! :) Men hva skjer med E36 M3 speil? :P

De sto på når jeg kjøpte den. :P Har originale liggende, men de trenger et strøk med lakk før de monteres. ;)

Skrevet

Hehe, skjønner. Syns de originale E30 speilene er mye penere ihvertfall :)

Er det ikke sykt mye jobb / dyrt å fikse hjelpesnekke på Hilux?

Skrevet

Ja, jeg er helt enig! Så takk til Jørgen Lie som var så snill å donerte meg et par! :applause:

Aner ikke hvor dyrt det er, men googla litt, så ut ifra det tipper jeg det kommer på 2-3000.. Nei, ser ut til at den er lett å bytte. halvtime, time kanskje :P

Skrevet

Jepp.. :P Langt ifra strøken i lakken, så den står i stil med resten av bilen sånn sett. ;) Men er heldigvis ikke noe feil eller mangler utover det, så med ny lakk, samt nye lister så blir det bra tenker jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...