Larsinnj Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 M-tech 1, m-tech 2 og m3 side by side, and I love it Skjønte det ja Stig! Forresten, når du quoter skal du ikke skrive ditt eget innlegg i quoten. Blir så vanskelig å finne igjen hvis det er litt skrift! Gleder meg på hjula, Lars!! For å si det sånn, så er du ikke alene!
BMW E30 325 Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Lurer fremdeles fælt på hva som kommer.. Er det vintage hjul, eller nye hjul?
Sund.M3 Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Lurer fremdeles fælt på hva som kommer.. Er det vintage hjul, eller nye hjul? +1 likte veldig godt bilde av 3er gjengen som skal stå sammen i vinter
Larsinnj Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Ja, du vet vel, men du har dårlig trua forstår jeg?
helland Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Ja, du vet vel, men du har dårlig trua forstår jeg? som sagt, så tror jeg det blir bedre i real life
Larsinnj Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Fikk vaska bilen i dag, så måtte ut å ta en liten shoot Skal fikse ny streamer, siden "E"en mangler.. Parkerte utenfor en fest for en stund siden, å der var det tydeligvis en klåfingret jævel som fant det for godt å pirke bort den ene bokstaven... Veldig nødvendig føler jeg! Blir vel mest sannsynlig siste shooten før vinteren, men må bruke denne en liten stund til, da hjelpesnekka på bruksbilen gikk sønder.. Så må fikse det før jeg kan sette den på lagring, pluss at jeg skal prøve de nye felgene når de kommer!
Thewiz Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Digger denne bilen! Men hva skjer med E36 M3 speil?
Larsinnj Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Digg! Digger denne bilen! Men hva skjer med E36 M3 speil? De sto på når jeg kjøpte den. Har originale liggende, men de trenger et strøk med lakk før de monteres.
Thewiz Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Hehe, skjønner. Syns de originale E30 speilene er mye penere ihvertfall Er det ikke sykt mye jobb / dyrt å fikse hjelpesnekke på Hilux?
Larsinnj Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Ja, jeg er helt enig! Så takk til Jørgen Lie som var så snill å donerte meg et par! Aner ikke hvor dyrt det er, men googla litt, så ut ifra det tipper jeg det kommer på 2-3000.. Nei, ser ut til at den er lett å bytte. halvtime, time kanskje
fizn Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Ikke for å være pirken. Men den mtech fangeren din, er den full i steinsprut å dritt?
Larsinnj Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Jepp.. Langt ifra strøken i lakken, så den står i stil med resten av bilen sånn sett. Men er heldigvis ikke noe feil eller mangler utover det, så med ny lakk, samt nye lister så blir det bra tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå