tommyheimberg Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Men hvor er de såå stort problem med stålfanger på facelift bak?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
BMW E30 325 Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 vel den er som fronten. Du trenger (kind of) stål fangeren for å feste den på fornuftig vis. er egentlig ikke sammenlignbart med mtech 2 - om det er slik du tenker. Så vist den monteres på noe fornuftig vis, så vil jo selve fangeren stortsett "kommebort" uansett. Derfor ser jeg ikke poenget med å få det til å passe en plastfanger, iom fangern blir vekk bak hekken uansett Jeg har en du kan komme å se på, hehe:p Edit: Men hvor er de såå stort problem med stålfanger på facelift bak??Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 er ikke noe problem, derfor jeg ville gjort det sånn. For alt arbeidet med å modde det på en plastfanger ser jeg ikke for meg at gjør det noe finere - om det i det heletattvises noe særlig:p
tommyheimberg Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Aha:-), kjør på med stålfanger å facelift lykter trur det hadde blitt kult som faen! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Larsinnj Skrevet November 15, 2012 Forfatter Skrevet November 15, 2012 Skal ikke selge den fangeren da, Marius?
BMW E30 325 Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Helt rett:p "jeg skal ikke selge den fangern'" hoho Edit: desverre:/
tommyheimberg Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Skjedd noe her? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
helland Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Skjedd noe her?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Tror Larsinnj har nok med å stå opp og komme seg på jobb til rett tid
Larsinnj Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Gjøk, Helland.. Som om du aldri har forsovet deg?? Nei, har skjedd lite her ja. Har hatt arbeidshelg, å når jeg er på jobb i 12 timer, så er det lite overskudd til å drive på i garasjen når jeg kommer hjem igjen. Men satser på å få gjort ett og annet snart nå Felgene er forresten i Oslo og.. Venter bare på momsregning, så har jeg dem snart tenker jeg! \:D/ \:D/
tommyheimberg Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Aha:-), nei ser den, frister ikke mest med garasjen etter jobb:-p.. spent på å se ossen felger det er jeg:-)) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Larsinnj Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Nei, må få skaffet meg noe grunning og, da jeg ikke vil kappe å sveise i bilen uten å få på noen form for overflatebehandling med en gang. Må få tak på en slik sprøyte som man stikker inn i et hull å sprøyter på innsiden av kanalen etter det er sveist og. Noen som vet hvor jeg får skaffet det? Biltema/Clas Ohlson/Torshov etc? Det er et rusthull som sprenger på pakningen til frontruta, så skal ta ut den å inspisere litt en dag, å se hvor ille det er. Det har kommet ganske mye vann inn i bilen, så regner med at det kommer derfra. Regner også med at det er et ganske heftig rusthull der, siden det vises såpass godt utenfor pakninga. Skal jo uansett ut med alle rutene, så får inspisert pakninger osv på alle sammen. Ja, jeg vet flere som er spent på felgene. Men de er like rundt hjørnet nå, å det er sannelig godt, da jeg snart er tom for tolmodighetskrem! Sendte bestillingen den 13. Juli..
tommyheimberg Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Da har du ihvertfall venta lenge nokk:-), skrudde hjul?. jeg og hadde rust rundt ruta, tror det er velldig vanlig på e30, drenering kommer vell ned der så, kommer vell fra takluka og ned der om jeg ikke tar helt feil?, i tillegg till de i hver hjulbrønn bak. . Funnet ut ossen du skal gjøre de med bakfanger? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Larsinnj Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Du får vente å se! Ja, dreneringa på denne har vært tett ganske lenge for sikkerhets skyld, så regner med at det ikke hjelper på nevneverdig. Bak ser det faktisk bra ut. Ikke noe rust på eller rundt dempertårn etc. Eneste under bakfangeren der jeg vet om at det er rust på bakenden på den. Så det jeg vet om er under bakfangeren, rundt frontruta og kanalen på høyre side. Pluss alle karosserideler som kan skruves av, men de slipper jeg jo å sveise på.. Bare å bytte ut til nye deler. Nja, jeg er fast bestemt på å kjøpe en m-tech 1 bakfanger å prøve å få tilpasset. Ser det for meg i hodet hvordan jeg skal få det til. Er ikke sikkert det blir bra i det hele tatt, men må få se an når jeg har bil og fanger foran meg for å se helt hvordan det kan gjøres. Problemet er vel heller å finne en fanger. Vet av et par hele sett, men litt tiltak å kjøpe et helt sett med fangere og skjørt, for så å bruke kun bakfangeren..
Larsinnj Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Og der fikk jeg faktisk telefon fra postbudet om at han har kommet med 4 stk stooore kolli hjem til meg! OOOOO HAPPY DAY! The wheels have arrived!
helland Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 går ikke så fort tia frem til 15:00 nå da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå