Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det ikke vært kulere om felgen sto på andre siden? Har du prøvd? Da spinner de liksom "med" og ikke "mot" kjøreretningen...

Skrevet
Kan jeg spørre om hvor stort glis om munnen du hadde når du monterte felgen og så hvordan den satt? :D

Som jeg skreiv på facebook, så gliste jeg såpass at kjeften gikk 3 runder rundt hodet når jeg åpna pakkene.. Tror det var 4 runder når jeg fikk dem på bilen! ;)

Hadde det ikke vært kulere om felgen sto på andre siden? Har du prøvd? Da spinner de liksom "med" og ikke "mot" kjøreretningen...

Har ikke prøvd det nei, men det er jo fort gjort! ;) Men er nok den veien de skal stå. Ser ut som at den er så kraftig at den har vridd med seg senteret på felgen før det begynte å gå framover! :lol:

Skrevet

De såg kanonbra ut, ingen tvil om det.

Men jeg ville ha prøvd begge veier, for å se hva jeg selv hadde likt best. *bareforåhaprøvddetslikatjeghaddekunnesoveomnettene* ;)

Skrevet

hehehehe, ja som sagt så er jo det minste problemet å prøve felga på begge sider av bilen. ;) Så det blir nok testet det ja, men det blir vel ikke før bilen blir trillet ut til våren.. Det er lenge til det.. :cry:

Skrevet

Fikk tatt en liten økt i garasjen i dag og. :P Kom ikke så langt som jeg hadde håpet da jeg fikk besøk av en kamerat, så ble mest dekksparking og skittsnakk. :)

Men fikk tatt ut frontruta å inspisert litt under der. Det har kommet vann inn i bilen, så er det er rustboble som tyter ut fra under lista.. Hadde regnet med at vannet kom derfra, og jammen var det ikke et hull nede i hvert hjørne. :P Så da vet jeg jo vertfall hvor vannet kommer fra! 8)

udf1wtllzp7nuu7lczl3.jpg

a5d8uxlyn8zejr6q3ff1.jpg

xhyoipl2dcm7it5g2i6o.jpg

Skrevet

Du var heldigere med felgvalget enn du var med vindusramma Lars, for å si det mildt :wink:

Snart på tide å ta en inspeksjonsrunde nå føler jeg, siden du er kommet i hus med bilene dine. Skulle vel sett litt på E21-prosjektet også :)

Skrevet

Hehe, ja den er jeg med på! :P Men er jo langt ifra umulig å få til det blekket igjen! ;)

Ja, det er bare å slå på tråden det, så er det muligheter for å stikke innom en tur. ;) E21 er vel egentlig ikke så fryktelig mye å se på enda da men.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...