Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, gikk fint det :) Som bonde som bor laangt ute på landet så var jeg mest skeptisk på å kjøre i Oslo, men var jo bare på motorveien "rundt" byen så det gikk greit :D

Ja, var dumt at vi ikke kjørte tilbake etter jeg snakka med deg, men det var langt hjemmefra så vi ville bare dra hjemover for å komme oss hjem i noenlunde rett tid. Dro hjemmefra 04. 30 å var hjemme igjen rundt midnatt, så ble lang nokk tur likevel ;)

Skrevet

Grattis med fet bil, guut! :)

Da er det bare å melde seg inn i vacn-klubben! Vanvittig godt miljø og masse hjelp/tips å få!!

Skrevet

Takker for det ja! Hadde nokk ikke blitt akkurat den bilen om det ikke hadde vært for deg, så må bare få takke for hjelpa i veiledningen om hva å se etter! 8)

Skal slenge inn en tråd på detailers club vertfall. Trenger noen råd annende noe slitasje på førerstolen. Ser ut som om noen med en spiss knapp på buksa har gnidd seg fram og tilbake. Så er noen merker der som jeg kunne ha tenkt meg å fått fjernet. Stoler fra RS4 vokser vel ikke akkurat på trær heller.

Men kan ta det når jeg lager tråd der, så vi ikke fyller opp bimmers med Audi-snakk ;)

Skrevet
Samme oppfattning, hmm.... Stygt å si det men... Faan den var syk:)

Må ha øynene åpen for andre merker og vettu! ;)

Gratulere med ny bil:-), men ikke glem de gammel bmw enke nå da:-) venter på update her!

Hehehe, nei har jo 4 stk BMW enda, så de er nokk ikke glemt fordi dem! ;)

Skrevet

Har ikke så mange bilder av den enda ;) Tok to kjappe etter jeg "monterte" us-style blinkers i sta. Mangler bare å få blinklysa til å lyse hele tiden nå. :P Ble selvfølgelig fake med folie, da lyktene er nye for under ett år siden, å da gidder jeg ikke å kjøpe nye kun for å få det oransje feltet der.

ea1mkkmdl62g3uhd6k7c.jpg

7sr9lc3nl7h21vgcit72.jpg

Skrevet
Fysj, dette hører ikke hjemme her. :-(

Grei bruksbil dette vel? Synes ikke Audi er den verste bilen man kan ha jeg vertfall! :P

Nydelig bil. :applause: Begynner og bli fin den bilparken din nå.

Jo, takk! :) Hellakkert E30, å få shinet M3n litt i lakken så begynner det å bli rimelig greit ja, vil jeg påstå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...