BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 Hei. Grattis med ny flott bil.Men først av alt. Ta bedre bilder med hele bilen og mindre natur. Ellers så trur eg den hadde blitt fin med tona ruter, litt mer senk og kanskje noen fine splittere fremme. Hehe, takker... Joda, bedre bilder kommer:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Bruker du mobilkamera? Isåfall blir det mye klarere bilder om du tar bilen utendørs tror eg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 KREM vogn !! kjøp den orginal bmw frontleppa du! finest den !!! også kjøper du ett skikkelig coilover sett så får du den senken du vil ha , uten å ødelegge kjøreegenskapene på denne super bilen !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Bruker du mobilkamera? Isåfall blir det mye klarere bilder om du tar bilen utendørs tror eg... Jepp, har skjønt det nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 KREM vogn !!kjøp den orginal bmw frontleppa du! finest den !!! også kjøper du ett skikkelig coilover sett så får du den senken du vil ha , uten å ødelegge kjøreegenskapene på denne super bilen !! Hehe, nå må vi gjøre en ting klart... Er ganske fersk i denne senke-bil-bransjen... Hva er et coilover sett?? Har aldri hatt en senket bil:-) Legger ved et par bilda av den andre bilen min så skjønner du nok hva jeg mener... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 På det bildet med bobilen har vi nettopp slept bobilen opp en kilometer lang bakke. De hadde sommerdekk på!! Da ble jeg virkelig imponert over Land cruisern:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Voksen bil det der ja. Tar deg vel stort sett frem dit du trenger å være...? Coilovers er såvidt jeg har skjønt støtdempere/fjærer (sett) som du kan justere høyden på. Så når du f.eks legger på sommerdekk kan du lempe bilen helt ned til asfalten, og heve den når/om du slenger på vinterdekk...praktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Voksen bil det der ja. Tar deg vel stort sett frem dit du trenger å være...?Coilovers er såvidt jeg har skjønt støtdempere/fjærer (sett) som du kan justere høyden på. Så når du f.eks legger på sommerdekk kan du lempe bilen helt ned til asfalten, og heve den når/om du slenger på vinterdekk...praktisk... Okay, da vet jeg det:-) Joda, Arctic trucksn er en suveren bil. Du kommer fram overalt og så er jo kvaliteten i særklasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Var på GS i dag og skulle kjøpe nye angel eyes.. Men da viste de seg at de ikke kunne levere det til E93... Nedtur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Var på GS i dag og skulle kjøpe nye angel eyes.. Men da viste de seg at de ikke kunne levere det til E93... Nedtur... Som sagt så trenger du H8 35watt. Det er vanlige halogen pærer med et blålig lys som gir et hvitere "xenonlook" lys. På e90post.com er det mest populært å bruke pærer fra GP Thunder, prøv å google det. De finnes i to versjoner, 7500K og 8500K, der 8500K er mest blålig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Vil helst kjøpe det i Norge men begynner å skjønne at det blir ganske vanskelig....-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Vil helst kjøpe det i Norge men begynner å skjønne at det blir ganske vanskelig....-/ Skal ikke være noe problem å bestille fra USA. Et sett med slike pærer (GP Thunder) koster bare $16.99 så det er jo under tollgrensen på 200kr også. http://electronicwoot.com/component/pag ... Itemid,33/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Det enkleste er jo å kjøpe denne aerodynamikk leppa hos BMW her i Norge. Da har jeg besilt denne leppa, skulle ankomme om en ukes tid. Gleder meg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Det enkleste er jo å kjøpe denne aerodynamikk leppa hos BMW her i Norge. Da har jeg besilt denne leppa, skulle ankomme om en ukes tid. Gleder meg:-) Er det noen som vet om det finnes splittere til denne leppa...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Har fått montert frontleppe nå. Syns det ble pent jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå