Gå til innhold

Biler av ny-bilen...

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

KREM vogn !!

kjøp den orginal bmw frontleppa du! finest den !!!

også kjøper du ett skikkelig coilover sett så får du den senken du vil ha , uten å ødelegge kjøreegenskapene på denne super bilen !!

Hehe, nå må vi gjøre en ting klart... Er ganske fersk i denne senke-bil-bransjen...:-) Hva er et coilover sett?? Har aldri hatt en senket bil:-) Legger ved et par bilda av den andre bilen min så skjønner du nok hva jeg mener...:-)

qz07o7x7p6za9l62stc6.jpg

rizk9gql8iotd8cjmp8d.jpg

rl8iyzvcj9cn7hr118gi.jpg8wijf2vn0ejjnrscfpbc.jpg5io0yzwqrtyzt4ok2ag1.jpg

c9onnhmzq0l55c2be38m.jpg

flsdkoyf28pnoq0ihks7.jpg

2e6t951wxsjxdxzxqagu.jpg

pu73m1w9s0dtbkmtqm5c.jpg

vauw7ocgoeh7pl8b0smo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksen bil det der ja. Tar deg vel stort sett frem dit du trenger å være...?

Coilovers er såvidt jeg har skjønt støtdempere/fjærer (sett) som du kan justere høyden på. Så når du f.eks legger på sommerdekk kan du lempe bilen helt ned til asfalten, og heve den når/om du slenger på vinterdekk...praktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksen bil det der ja. Tar deg vel stort sett frem dit du trenger å være...?

Coilovers er såvidt jeg har skjønt støtdempere/fjærer (sett) som du kan justere høyden på. Så når du f.eks legger på sommerdekk kan du lempe bilen helt ned til asfalten, og heve den når/om du slenger på vinterdekk...praktisk...

Okay, da vet jeg det:-) Joda, Arctic trucksn er en suveren bil. Du kommer fram overalt og så er jo kvaliteten i særklasse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på GS i dag og skulle kjøpe nye angel eyes.. Men da viste de seg at de ikke kunne levere det til E93... Nedtur...

Som sagt så trenger du H8 35watt. Det er vanlige halogen pærer med et blålig lys som gir et hvitere "xenonlook" lys.

På e90post.com er det mest populært å bruke pærer fra GP Thunder, prøv å google det. De finnes i to versjoner, 7500K og 8500K, der 8500K er mest blålig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...