-Anders- Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Sjekk ut denne. I følge annonse, kun 40.000km. Ikke så ille pris heller hvis dette er seriøst. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1947153
Martins Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 så bra ud den der,merklig den ikkja m udtsyr egentlig,så jo ny ud i lakken
Deep Dish Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Hva skal man med en 328 med den km. tilstanden.? Ikke er det/og ikke kommer det til å bli noe samleverdi på den.! Bortkastet penger spør du meg...
Sir Hofstad Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Ja, hadde kjøpt en Alpina B3 med 160 for samme pris i stedet
ingard Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Står at det ikke er gjort modifiseringer, men den har da crystal baklamper? Uten mtech er ikke det noe spesielt. Importer heller noe ordentlig samlerobjekt. Allikevel er det jo en fin bil med imponerende lav kmstand.
-Roger- Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Den er litt samlerobjekt med den km standen vil jeg si... En strøken 4-dørs 316 som er nesten ubrukt er vel litt samleobjekt også!
ingard Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Den er litt samlerobjekt med den km standen vil jeg si...En strøken 4-dørs 316 som er nesten ubrukt er vel litt samleobjekt også! Men det er jo ingenting unikt med en 328i? Og hvis km standen er det eneste som gjør den unik, blir det vel et ganske kjedelig bilhold?
-Roger- Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Den er litt samlerobjekt med den km standen vil jeg si...En strøken 4-dørs 316 som er nesten ubrukt er vel litt samleobjekt også! Men det er jo ingenting unikt med en 328i? Og hvis km standen er det eneste som gjør den unik, blir det vel et ganske kjedelig bilhold? Jeg er litt enig med deg også, men jeg mener likevel at hadde dette vært en 320 eller 316 for den del hadde den faktisk fremdeles vært ganske spesiell. Dette pga en kombinasjon av lav km + strøken forfatning. Og jeg vil jo påstå at en 328 er jo en litt spesiell bil da. Skal du ha noe større motor må du over til m3 som er i en klasse for seg.
Christian Nyegaard Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 328 er jo også litt unormalt solgt ny i norge
Deep Dish Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 328 er jo også litt unormalt solgt ny i norge Anywho, hvis man kjøper denne for å bruke bilen, så kan man heller kjøpe en som er gått litt lenger og spare masse penger.. Selv om den er gått lite, så er bilen og alle delene, bla annet foringer osv. 13 år gammel.. Kjøper man denne for å samle på den i vente på at den skall bli mere verdt, så får du mer igjen om du setter pengene inn på høyrente konto..! Så jeg kan ikke se en positiv ting med å kjøpe denne til den prisen.!!
-Roger- Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 328 er jo også litt unormalt solgt ny i norge Anywho, hvis man kjøper denne for å bruke bilen, så kan man heller kjøpe en som er gått litt lenger og spare masse penger.. Selv om den er gått lite, så er bilen og alle delene, bla annet foringer osv. 13 år gammel.. Kjøper man denne for å samle på den i vente på at den skall bli mere verdt, så får du mer igjen om du setter pengene inn på høyrente konto..! Så jeg kan ikke se en positiv ting med å kjøpe denne til den prisen.!! Men da foreslår jeg at du ikke kjøper den
Deep Dish Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 328 er jo også litt unormalt solgt ny i norge Anywho, hvis man kjøper denne for å bruke bilen, så kan man heller kjøpe en som er gått litt lenger og spare masse penger.. Selv om den er gått lite, så er bilen og alle delene, bla annet foringer osv. 13 år gammel.. Kjøper man denne for å samle på den i vente på at den skall bli mere verdt, så får du mer igjen om du setter pengene inn på høyrente konto..! Så jeg kan ikke se en positiv ting med å kjøpe denne til den prisen.!! Men da foreslår jeg at du ikke kjøper den God idè du..!!
-Anders- Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Ingen samlerbil nei, og den var i original forfatning under den første eieren. Nå er det eier nr 2 som selger. Uansett, tenkte bare å tipse, hvis det var noen som var keen på E36 med lav KM. Er få av E36 med lav km, ergo er dette et greit kjøp hvis du sammenligner med den ombygde 328`n her inne til 170K!
Odd-M Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Bilen er ikke lengre original og "samleverdien" er ødelagt.
Halvor89 Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Moromt med en 328 med så lav kms da. Så ut som den hadde fått god kritikk fra han Sulland karen og. Men som sagt. Litt dumt at den bla har chrystal baklamper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå