Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står at det ikke er gjort modifiseringer, men den har da crystal baklamper?

Uten mtech er ikke det noe spesielt. Importer heller noe ordentlig samlerobjekt.

Allikevel er det jo en fin bil med imponerende lav kmstand. :)

Skrevet

Den er litt samlerobjekt med den km standen vil jeg si...

En strøken 4-dørs 316 som er nesten ubrukt er vel litt samleobjekt også!

Skrevet

Men det er jo ingenting unikt med en 328i?

Og hvis km standen er det eneste som gjør den unik, blir det vel et ganske kjedelig bilhold?

Skrevet

Men det er jo ingenting unikt med en 328i?

Og hvis km standen er det eneste som gjør den unik, blir det vel et ganske kjedelig bilhold?

Jeg er litt enig med deg også, men jeg mener likevel at hadde dette vært en 320 eller 316 for den del hadde den faktisk fremdeles vært ganske spesiell. Dette pga en kombinasjon av lav km + strøken forfatning.

Og jeg vil jo påstå at en 328 er jo en litt spesiell bil da.

Skal du ha noe større motor må du over til m3 som er i en klasse for seg.

Skrevet
328 er jo også litt unormalt solgt ny i norge ;)

Anywho, hvis man kjøper denne for å bruke bilen, så kan man heller kjøpe en som er gått litt lenger og spare masse penger.. Selv om den er gått lite, så er bilen og alle delene, bla annet foringer osv. 13 år gammel.. Kjøper man denne for å samle på den i vente på at den skall bli mere verdt, så får du mer igjen om du setter pengene inn på høyrente konto..! Så jeg kan ikke se en positiv ting med å kjøpe denne til den prisen.!!

Skrevet

Anywho, hvis man kjøper denne for å bruke bilen, så kan man heller kjøpe en som er gått litt lenger og spare masse penger.. Selv om den er gått lite, så er bilen og alle delene, bla annet foringer osv. 13 år gammel.. Kjøper man denne for å samle på den i vente på at den skall bli mere verdt, så får du mer igjen om du setter pengene inn på høyrente konto..! Så jeg kan ikke se en positiv ting med å kjøpe denne til den prisen.!!

Men da foreslår jeg at du ikke kjøper den :lol:

Skrevet

Men da foreslår jeg at du ikke kjøper den :lol:

God idè du..!! :wink:

Skrevet

Ingen samlerbil nei, og den var i original forfatning under den første eieren. Nå er det eier nr 2 som selger.

Uansett, tenkte bare å tipse, hvis det var noen som var keen på E36 med lav KM. Er få av E36 med lav km, ergo er dette et greit kjøp hvis du sammenligner med den ombygde 328`n her inne til 170K!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...