-Roger- Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Da har jeg fått et bud av en på 120 000 kr for coupe'en min. Hadde egentlig ingen planer om å selge denne bilen, men vurderer å la den gå for 120 000 Hvis noen andre er interreserte er jeg åpen for bud over 120 000kr Har ikke laget noen salgsannonse eller tatt noen skikkelige bilder av bilen. Bruker derfor tråden fra forrige eier (Linren) Der står også diverse info om bilen. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=83216&highlight= Km stand er ca 215 000 Bilen fremstår som meget pen og i bra stand... Eu ok til oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Intressert i innbytte? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1929656 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 Nei, dessverre... Jeg har stasjonsvogn og hvis jeg kvitter meg med denne er jeg helst interresert i kun rent salg.. Men grom bil du har... Er ikke det også gamlebilen til linren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Nei, dessverre...Jeg har stasjonsvogn og hvis jeg kvitter meg med denne er jeg helst interresert i kun rent salg.. Men grom bil du har... Er ikke det også gamlebilen til linren? Jo stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 den der er verdt mye mer en 120 tusen etter min mening, var selv og så på denne da Linren hadde siden jeg har gamle interiøret fra denne. er det ikke ca 350 hk i denne her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Vil tippe rundt 300hk jeg. Ihvertfall om det "kun" er 325 med kompressor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Vil tippe rundt 300hk jeg. Ihvertfall om det "kun" er 325 med kompressor. Er vel 2.8? Med utgangspunkt i m50? Jeg mener jeg hørte rundt 310hk..(men ikke målt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 når jeg kjøpte interiøret fikk jeg høre det var 350 i den siden han hadde skrud opp trykket vis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Er det denne som har vært til salgs 3 ganger i år? Pen bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Du skal få selge interiøret til meg hvis du har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Kan aldri tro det er så mye som 350 i den. Mye pga at jeg ikke hadde mer enn 340hk i compact'n min, som da også hadde IC i tillegg. Jeg kjørte da på 0,65bar. (Da sammen med M50 innsuget jeg monterte) Så tipper fortsatt rundt 300hk i denne her. Går godt for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Har blitt fortalt 310 hk... Den går godt ja, men tror nok ikke det er mer enn 310! Blir jo litt spekulasjoner iom at den ikke er målt! Det er 2,8l med smidde stempler, m50 topp, innsug og 0,65 bar tror jeg. Ikke IC som Maze sier. Carlhaakon: Jeg vet jo ikke hvor mye jeg får for den, men ville bare høre om noen er interresert i og betale mer enn budet jeg har fått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 okei da skjønner jeg, hadde jeg ikke hatt den jeg har nå så hadde jeg nok vurdert og gitt deg bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Med de spesifikasjonene du ramset opp der har du garantert 310hk ihvertfall ja. Da tør jeg nok tippe du har litt til i motoren også.. Flott bil er det ihvertfall, ser selv etter E30, men denne fristet jo denne også ja. Må vurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Kan jo nevne feil og mangler med bilen her... En liten bulk på bakskjerm, noen småsår et par plasser i lakken, begynner såvidt å boble på innsiden av bagasjelokk. Mangler glasset på bremselys på spoiler bak. Håndbrekk fungerer ikke pga at det er byttet til m3 bremser på bilen og 325 håndbrekksko osv ikke er store nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg