M_Pia Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Endelig har jeg fått den nye bilen min, har ventet utålmodig i ett par uker nå ! Litt info... - 2005 mod. facelift - 316i, 1.8l med 115 raske hester - M-Sport og M-Optikk Greit med litt utstyr åsså.. * Servostyring * Sentrallås * M-sport * PDC (parkeringshjelp) * El.ruter * El.speil * Kurvelys foran * Antispinn * Airbag foran * Side airbag * ABS-bremser * Multifunksjonsratt * Kjørecomputer * Varme i seter * Avtagbart hengerfeste * Metallic lakk * Midtarmlene * Sommershjul på alu-felger(m-sport) * Vinterhjul på alu-felger * Sportsseter * Parkeringssensor * Cruisecontrol * Digital klimaanlegg * Radio/CD * Farget glass * Handsfree opplegg Jeg falt pladask for denne bilen, å fikk prutet en bra pris.. Å vips så var bilen min Ble meget overasket over hvor "godt" den går.. Har ingen stooore planer for den, men har noen småting som jeg vil gjøre.. - Carbon grill - Tonede ruter - Nye sommerfelger - Skifte pærer i alle lykter Disse bildene er tatt av bilselgeren, men jeg skal få tatt noen bra bilder av den selv Kom gjerne med kommentar om hva dere syns om widunderwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Gratulere med ny bil . Greit med utstyr og bilen så fin ut med potensiale til perfiksjonere mere med. Kansje litt liten motor men billigere bensin og forsikring da . Andre felger, speil og bluvision tror jeg første omgang ville sett på, men det har du selv også tydligvis tenkt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 nice vogn ja ! m pakke på e46 er et must !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Lekker bil Hadde oppkjøring i en slik når jeg drev å tok lappen Gidder ikke kommentere motoren for hadde selv også heller kjøpt en slik bil enn en 4 år eldre 320 for å si det sånn Et godt kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Takker Jeg ville ha en E46.. Å siden jeg skulle ha forsikringen i mitt navn så falt valget på en 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Flott bil dette. Skifte pærer i alle lykter? Til xenonlook pærer da eller? Denne bilen går jo helt greit også, så lenge man ikke har last i den vel å merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Flott bil dette.Skifte pærer i alle lykter? Til xenonlook pærer da eller? Denne bilen går jo helt greit også, så lenge man ikke har last i den vel å merke. Skal skifte til bluevision eller noe sånt.. En kompis visste om noen gode pærer som gir bra lys og "xenon-look" Ja jeg synes den går overaskende godt Har kjørt en E36 320i nå i 7mnd.. Å denna knuser 320`en Værtfall fra 0-100+ km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Ja denne 4 sylindrede motoren du har, er av mange regnet for å føles "kjappere" til små kjøring kontra rekkesekserene. Så en nesten identisk bil til salgs i Bergen for en stund siden, bare den hadde takluke. Så den bilen i virkeligheten og jeg må si at bilen tar seg meget godt ut med denne fronten og fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Flott bil! Ikke så ulik min når jeg kjøpte min Vi får stille ut søstrene ved siden av hverandre på Bimmers treffet neste helg, hehe Her med 19" Breyton felger og H&R senkesett Når jeg kjøpte den, ganske lik din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Hei, der fikk du ut bildene her ja, så bra, regner med du får innspirasjon når du ser min E46 til helga, for den er et smykke Har begynt å pusse å gni allerede Vi finner nok felger til deg også da! Du har en kanonfin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD POWER Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 grattis med ny bil. fin og god bil detta, billig i bruk å billig forsikring=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Flott bil! Ikke så ulik min når jeg kjøpte min Vi får stille ut søstrene ved siden av hverandre på Bimmers treffet neste helg, hehe Her med 19" Breyton felger og H&R senkesett Når jeg kjøpte den, ganske lik din Din var kjempe stili Ja vi får stå ved siden av hverandre på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Hei, der fikk du ut bildene her ja, så bra, regner med du får innspirasjon når du ser min E46 til helga, for den er et smykke Har begynt å pusse å gni allerede Vi finner nok felger til deg også da! Du har en kanonfin bil! Takk for det Ja felger må man ha, men trur ikke det blir før til neste sommer.. Har brukt nok penger nå Har lyst på BBS, eller noen som ligner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Pen og bra utstyrt E46 du har skaffet deg! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Nice M_Pia....lekker bil. Må få prøvekjøre i løpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå