tmice Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Som sagt på treffet det vart PENT! Blir gøy å se bilen neste sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Nydelig bil, med rett farge du har fått deg hær E46 med facelift og m-tech er flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Takk takk Ja den er veldig iøyefallende.. Mørke nyrer gjorde susen Edit: Nyvaska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Skal du bruke de her felgene til vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Skal du bruke de her felgene til vinteren? De skal jeg ha som vinterfelger til neste vinter.. Fant ut at vinterdekk i den der dimensjonen ble litt dyrt.. Sparer til senk å sommerfelger vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Skal du bruke de her felgene til vinteren? De skal jeg ha som vinterfelger til neste vinter.. Fant ut at vinterdekk i den der dimensjonen ble litt dyrt.. Sparer til senk å sommerfelger vettu Skjønner, du skal ikke har AngelEyes på bilen da? Det koster jo ikke skjorte å gjør seg jo bra nå som det er blitt mørkt om kveldene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 kan fort bli veldig dyrt på en mørk høstnatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 kan fort bli veldig dyrt på en mørk høstnatt Du mener hvis man blir tatt med ulovlig lys-kombinasjon Greit at det ser tøft ut, men det er jo tross alt et lovbrudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Ser jo ikke dumt ut på dagen heller da Pen bil forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Skal du bruke de her felgene til vinteren? De skal jeg ha som vinterfelger til neste vinter.. Fant ut at vinterdekk i den der dimensjonen ble litt dyrt.. Sparer til senk å sommerfelger vettu Skjønner, du skal ikke har AngelEyes på bilen da? Det koster jo ikke skjorte å gjør seg jo bra nå som det er blitt mørkt om kveldene! Har bestemt meg for å IKKE montere AE.. Rett og slett fordi jeg er litt lei AE.. Alle hiver det på bila sine uansett om det er BMW eller VW.. Audi... osv Tøft er det Men holder meg til orginale park å tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Enig med deg ang angeleyes Vi holder stilen vi! inntill videre værtfall, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Enig med deg ang angeleyes Vi holder stilen vi! inntill videre værtfall, hehe Jupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Sommer-Update ! Har fått bestilt litt greier til bilen, venter spent på pakkene Dette er kjøpt/bestilt Felger m/ dekk Rød kalipperspray Ny grill (svart plast, som skal lakkes) Nye golvmatter Instrumentringer m/ "carbon bakgrunn") Carbon emblem til panser å bakluka Bilder kommer så fort jeg har fått montert alt å vaska å polert bilen skikkelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Blir najs dette Si ifra når du får fixa garasje, så tar vi å lakkrenser og polerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Breitling: Hva tar du får en skikkelig polish? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå