Gå til innhold

Ny bil! Denne gang mer GRYNT!

ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

":2gehdcje]

Must ...resist... touring!

Not ....that.... old!

;)

Pøh... snakk for deg selv... det blir du fort nok... :wink: ... Neida... jeg ser absolut poenget ditt, men da må du også klare deg med en mindre praktisk bil. Etter noen år med en Touring bytter jeg ikke uten videre tilbake til en sedan, men er man uten barn eller en FTK som planlegger barn i nær fremtid er det bare å gjøre som ChrZZ. Eller man kan gjøre som Gunnar... kjøpe et hangarskip av en BMW... :P

Trenger da ikke touring bare fordi man har barn. I de 2 årene småen min har levd så har jeg bare hatt/disponert små biler.

*1 Ford fiasko

*2 Opel astra f sedan.

*3 E36 compact.

Det har gitt meg problemer en eneste gang. 5 personer pluss bagasje fra kristiansand til stavanger i en astra ble litt trangt, men det gikk. Fjæra bak på venstresiden knakk i flekkefjord, men vi kom da frem ;)

Sorry for OT.

Feit bil da. 330d er en av få dieselbiler jeg har skikkelig lyst på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veid bilen min endel ganger og aldri vært i nærheten av å komme under 2 tonn. Derfor ser jeg for meg at dine ca 1600 kg går som en drøm :)

Sykeste. Min 728ia er 1700kg uten at bensinlampa lyser... (og uten fører). Kanskje ikke så rart at 728ia har samme 0-100 som 730da, og høyere toppfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror nok at det er stors forskjell på de 400kg++ som er forskjellen ja ;)

Jeg får, inntil videre, være fornøyd med bilen nu, pga motoren, og heller vente med styling 6-9mnd.. Koster peng!

Jeg skal heller ta slike småting som girspak, og annet nips. :)

(Girspak & låsebolter er btw allerede bestilt! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...