Christian Nyegaard Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 730d er vel gode 3-400kg tyngre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Og apropos ekstra tyngde, så minner det meg egentlig om denne her;) Jeg LO og jeg LO da jeg så den her om dagen! (No fat chicks, car will rub) :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 ":2gehdcje]Must ...resist... touring! Not ....that.... old! Pøh... snakk for deg selv... det blir du fort nok... ... Neida... jeg ser absolut poenget ditt, men da må du også klare deg med en mindre praktisk bil. Etter noen år med en Touring bytter jeg ikke uten videre tilbake til en sedan, men er man uten barn eller en FTK som planlegger barn i nær fremtid er det bare å gjøre som ChrZZ. Eller man kan gjøre som Gunnar... kjøpe et hangarskip av en BMW... Trenger da ikke touring bare fordi man har barn. I de 2 årene småen min har levd så har jeg bare hatt/disponert små biler. *1 Ford fiasko *2 Opel astra f sedan. *3 E36 compact. Det har gitt meg problemer en eneste gang. 5 personer pluss bagasje fra kristiansand til stavanger i en astra ble litt trangt, men det gikk. Fjæra bak på venstresiden knakk i flekkefjord, men vi kom da frem Sorry for OT. Feit bil da. 330d er en av få dieselbiler jeg har skikkelig lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Gratulerer med ny bil ChrZZ!!! Definitivt et riktig motoralternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Har veid bilen min endel ganger og aldri vært i nærheten av å komme under 2 tonn. Derfor ser jeg for meg at dine ca 1600 kg går som en drøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Har veid bilen min endel ganger og aldri vært i nærheten av å komme under 2 tonn. Derfor ser jeg for meg at dine ca 1600 kg går som en drøm Sykeste. Min 728ia er 1700kg uten at bensinlampa lyser... (og uten fører). Kanskje ikke så rart at 728ia har samme 0-100 som 730da, og høyere toppfart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Det er egentlig ganske sprøtt at 730d veier såpass mye mer som den gjør enn 728i. Ser for meg annen girkasse vertfall som kan dra opp litt og tyngre motorkonstruksjon men utover det er jeg faktisk ikke heeeelt sikker på hva som veier så sinnsvakt mye her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Ja, tror nok at det er stors forskjell på de 400kg++ som er forskjellen ja Jeg får, inntil videre, være fornøyd med bilen nu, pga motoren, og heller vente med styling 6-9mnd.. Koster peng! Jeg skal heller ta slike småting som girspak, og annet nips. (Girspak & låsebolter er btw allerede bestilt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Ja ja, da var "GRYNTE" borte.....hmm Ny tråd nye muligheter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Har Chris solgt 330d'n også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Har Chris solgt 330d'n også? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=880946#880946 Traaalalalaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå