Haug530D Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Er det noen som kan anbefale meg en liten men god 4 kanals forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Kva skal du bruke den til? Denne forsterkeren er grei www.autobilstereo.no/product_info.php?c ... cts_id=793 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Kva skal du bruke den til? Denne forsterkeren er grei www.autobilstereo.no/product_info.php?c ... cts_id=793 Skal bruke den til Carputeren min sammen med de orginale høytalerne, skal bytte de ut med FOCAL 130A1 senere tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Kjøp heller av Alpine PDX serien. De er digitale, kraftige, trekker mindre strøm, generer lite varme og er små i størrelse. Med andre ord, du kan lett montere den skjult uten å tenke på at de blir for varme www.dynabel.no hadde en grei kampanje på dem i nettbutikken for litt siden. EDIT: Her er et bilde av min, monterte den på innsiden av luka. Dette er en monoblokk på 700 RMS watt. Og de finnes i 4 kanal og 5 kanal også i samme størrelse. Helt genialt. Mange putter dem under setet, i handskjerommet osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Kan dette være noe: http://www.mamut.net/dynabel/subdet294.htm Den er på tilbud til 798,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Du får hva du betaler for . Hørt gode ting om serien wabby snakker om og hørt mindre lovende ting om saga forsterkere.. Your mileage may vary. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Du får hva du betaler for . Hørt gode ting om serien wabby snakker om og hørt mindre lovende ting om saga forsterkere..Your mileage may vary. Ok hva med Dynabel sine forsterkere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Dynabel sine er greie de... Absolut noe som man kan bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Dynabels eget merke synes jeg fungerer overraskende bra til prisen. Hadde et par av dem selv for noen år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProGranny Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 claes olson har en 900w 4-kanal til 1k;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 MDS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå