Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
eller nullstilel servicen? har just bytta olje og filter :-D
har en grei løsning på det.

du må nesten være 2 stykker da.. :P hehe

ta en ledning åsså tar du den i nr97 eller det, oppi der du kobler til evt diagnose. åsså tar du den andre enden på jord.. :P så setter den andre på teninga og venter til du har fult med grønne bokser igjen;) lett som faan:)

Skrevet
eller nullstilel servicen? har just bytta olje og filter :-D
har en grei løsning på det.

du må nesten være 2 stykker da.. :P hehe

ta en ledning åsså tar du den i nr97 eller det, oppi der du kobler til evt diagnose. åsså tar du den andre enden på jord.. :P så setter den andre på teninga og venter til du har fult med grønne bokser igjen;) lett som faan:)

edit: I Nr. 7 matsi ikke 97 :wink:

Skrevet

Ifra å melde sol i hele uka så har nå yr funnet ut at de skal ha en går sky over kristiansand til søndag... jaja, for håpe de klarer å holde tett da.

Skrevet
når dreg du fra mandal da?kor i mandal dreg du fra?si et sted som er greit og finne.og et kl. slett så ser du om eg får med noen og kommer til den tiden :wink:

Jeg hadde tenkt å dra ifra Mandal i halv 2 tiden.. Da er jeg ved sørlands senteret 10-15 min over 2.

Vet ikke hvor kjent du er i Mandal, men med Ime barne skole kl 13.30 er fint.. Skolen ligger på høyre hånd et par 100 meter etter Falck stasjonen. Ligger langs E39.

Skrevet

joda vet hvor den er på høgre side av vegen... skal prøve og få opp broderen så mi kan dra ut m3en og å ta med,men han likte ikkje at det var utryk for regn :? så får sjå i måra kordan det går da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...