Christian Nyegaard Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Personlig vil jeg anbefalle at du aldri sjekker varmen på bremsedeler ved å ta på dem..... du kan brenne deg alvorlig stygt da disse har en lei tendens til å bli ekstremt varme
Lars89 Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Bør ikke fikle for mye med bremser hvis du ikke aner hva du driver med. Puss reint klavene (de som holder bremseklossene, smør med kobberpasta e.l, puss og smør gliderne og pass på at tempelet går HELT inn, hvis ikke må caliper overhales/skiftes. Klossene skal gå lett, kan være LITT slakk mellom klave og kloss.
Wolfeh Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Har samme problemet, vært på en 5 min kjøretur. Gikk forbi venstre bakhjul, kjentes ut som om jeg gikk forbi en stekeovn :S Hva annet kan man smøre gliderne med?
Lars89 Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Har samme problemet, vært på en 5 min kjøretur. Gikk forbi venstre bakhjul, kjentes ut som om jeg gikk forbi en stekeovn :S Hva annet kan man smøre gliderne med? Kan bruke det meste bare det smører, fett osv. Sjekk at klosser går fri og at håndbrems ikke henger på. Har måttet slå av klossene med "slegge" på de fleste bilene jeg har vært borti(og det er ikke få).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå