MatsBuer Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Noen som veit hvor jeg kan få tak i CSL fanger til e46 sedan med utsparing til bremseluftskanaler og grøftelys uten å måtte betale 8-9 lapper for det? helst i skandinavia.
morteym Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Sjekk modbargains.com Jeg bestilte vanlig m3-front med grøftelys, og det gikk fort.
Haug530D Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Sjekk modbargains.com Jeg bestilte vanlig m3-front med grøftelys, og det gikk fort. Hvor mye ble det i frakt derfra?
morteym Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Mulig jeg har skrevet det før, jeg husker ikke. Mins det var 180 USD. I mitt tilfelle så sendte de det fra Thailand (eller var det taiwan?), og da slapp jeg unna med forenkla tollgebyr på 120 kr pga det sto 89 usd på pakka. Så det ble under 3000 kr.
MatsBuer Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Sjekk modbargains.com Jeg bestilte vanlig m3-front med grøftelys, og det gikk fort. hvordan var passformen på den?
morteym Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Jeg har ikke satt den på selv enda, skal få lakkert den snart før jeg selger bilen (TingTarTid). Etter mitt inntrykk bassert på info fra andre så er passformen på denne det beste du får av det som er uorginalt. Denne har OEM materiale (fleksibelt), ikke dårlig glassfiber som sprekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå