Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det dær må jo være en av de mest komplette Alpina samlingene idag. Fytti hel****** en arm og en fot for den samlinga. Eller kanskje ikke, måtte jo fått kjørt dem alle. Jeg hater eieren litt av en eller annen grunn......

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Herlig samling biler dette. Spørsmålet er: Hvilken bil ville man først hoppet ned i og fyrt opp? Jeg har alltid vært veldig glad i E32, men den E38 B12 6,0:en er heller ikke noe man ser hver dag.

Skrevet
Jeg hadde uten tvil satt senga i garasjen, tenk å få våkne til synet av disse :)

Jeg synes eieren kunne pusset opp den garasjen litt - kanskje flyttet ut i garasjen mens han pusset opp, og latt bilene stå i stuen... :?

Skrevet

Sannsynligheten er vel på Alpina Blau I/II som logisk nok er vanlig på Alpina :) 379 Velvet Blue kan det blant annet også være ( Bmw individual farge), ser den iallefall ganske "ofte" på Alpina..

Skrevet

Å fytti fockhol da man, for ei samling, hadde sagt ja te E21 B6 2,8, E30 B6 3,5 og E28 B7 Turbo men hadde hatt lyst te å kjørt heile gjengen! Må jo ver steinrike den karen så har denna samlingå...

Skrevet
Du hellige Jul... tenk å kunne trekke seg tilbake fra barn og kone til en slik samling godsaker... :shock:

Eller barn og gubbe....

Noen av bilene så jo ut til å aldri være brukt. Hvis dere ser på pottene så ser de jo helt gullende rene ut...

Skrevet

Det er nok ikke ikke så avgjørende om eksostutene er rene, da kunne min vært ubrukt også da :lol: Men er mange som ser VELDIG velholdt ut! Kunne solgt et par kroppsdeler for å kjøpe noen av disse her.

Skrevet

Utrolig! Rett og slett imponerende...

Og nå vet jeg hvor B10 Biturbo nr. 93 (bilen som ble bygd rett etter min) befinner seg.

Nr. 91 har svenske skilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...