///M Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 jeg planlegger et stylingkit til bimmern, og for å skille meg litt ut tenkte jeg på denne, men som dere ser på bildet så er ikke tåkelyset på plass. Har fått opplyst av selger på forespørsel at der er det kun gitter men et tåkelys kan ettermonteres der, jeg som synes tåkelys med parklys er drittøft, er liksom skikkelig bimmer da. Så derfor meg jeg bare ha tåkelys der, så det jeg lurer på hvis jeg kjøper meg dette, hvor kan jeg få montert tåkelys der som sitter ordentlig fast og ikke faller ut. Jeg har også sett flere biler med xenon i tåkelys, er det bare å bytte pærer eller må du bytte hele greia, jeg vil ikke ha xenon lookalike pærer, vil ha ekte. Isåfall kan noen skrive ned noen linker der dette selges.
-Lasse- Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Det er komplett kit med bakfanger? Hvordan ser denne ut? Som oftest blir de altfor overkill med stygge hull og riller (type Rieger).. Men skjørtene og frontfangeren var iallefall nice. Spennende med noe ikke alle andre har. Iallefall nå som det begynner å bli bra med e60'er på veien..
///M Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Det er komplett kit med bakfanger? Hvordan ser denne ut? Som oftest blir de altfor overkill med stygge hull og riller (type Rieger).. Men skjørtene og frontfangeren var iallefall nice. Spennende med noe ikke alle andre har. Iallefall nå som det begynner å bli bra med e60'er på veien.. ja dette er komplett kit med bakfanger, denne synes jeg er jævlig pen og ikke overkill. ligner litt ala men ihvertfall dette er bakfanger, som dere ser er det 4rørs der, har spurt selger om det leveres fanger for 2potter, venter fortsatt på et svar, hvis det er det så vurderer jeg denne sterkt.
Vegard1 Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Her er noen flere bilder: http://www.neodesign.info/neo/en/home/ Ser ut som frontfangeren er designa med tåkelys..
Saltkjelen Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Frontfangeren var forsåvidt grei, men sideskjørtene bør du styre unna. Det burde jo være mulig for produsenten å tilby tåkelysinnsatser i fangeren. Det er kostbart å få gjort slikt her hjemme, dvs. "et par tusen kr".. Ellers syns jeg det er tøft at du velger å skille deg ut, kjør på med fangeren, men velg for guds skyld M-tech skjørtene.. Dersom du ønsker å skille deg mer ut kan vel en kopi av E90/E92/E93 M3 fangeren være av interesse..? Denne får du levert både med og uten tåkelys. Jeg syns den ser relativt frekk ut.. Husk imidlertid at dersom du fjerner tåkelysene vil du hver eneste gang ved oppstart av bilen få to feilmeldinger i iDrive.. "Fog light front left failure" og "Fog light front right failure".. Disse går imidlertid bort etter et par minutter. Et annet alternativ er jo da å kjøre på med en original M5 fanger (som forøvrig er den fineste), men da må du begynne å tilpasse litt og samtidig få støpt noen tåkelysinnsatser..
///M Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 denne http://www.norvatio.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/1739_73_96/products_id/11466 og denne er også under vurdering. http://www.body-kitz.com/index1.html
///M Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 noen som vet om det med xenon i tåkelysa, where to get that?
Ad|oS Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Bilen ble hvertfall utrolig hissig med den fronten på første bildet. Helt på grensen til hva som blir overkill, men fremdeles godkjent fra meg hvertfall. Kjør på!
ingard Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Minner meg veldig om mtech 2 e46. Jeg synes det ser veldig bra ut, også skjørtene. Men pass på en ting: Du må ha senk og hjul for å få noe som helst til på en BMW! Men det har du sikkert kontroll på
vetu03 Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 jeg planlegger et stylingkit til bimmern, og for å skille meg litt ut tenkte jeg på denne, men som dere ser på bildet så er ikke tåkelyset på plass. Har fått opplyst av selger på forespørsel at der er det kun gitter men et tåkelys kan ettermonteres der, jeg som synes tåkelys med parklys er drittøft, er liksom skikkelig bimmer da. Så derfor meg jeg bare ha tåkelys der, så det jeg lurer på hvis jeg kjøper meg dette, hvor kan jeg få montert tåkelys der som sitter ordentlig fast og ikke faller ut. Jeg har også sett flere biler med xenon i tåkelys, er det bare å bytte pærer eller må du bytte hele greia, jeg vil ikke ha xenon lookalike pærer, vil ha ekte. Isåfall kan noen skrive ned noen linker der dette selges. Den var rå... Men du kan jo montere sånne små grøftelys som du borrer hull til i fangeren... Det kan jo bli tøft.
///M Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Her er noen flere bilder: http://www.neodesign.info/neo/en/home/Ser ut som frontfangeren er designa med tåkelys.. det står også computer 3d design på de bildene du sikter til og finished bodykit på den jeg snakker om. skal høre med neodesign, ellers takk for link?
-Anders- Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Var grei den øverste. Men husk for guds skyld å kompletter det hele med skikkelig hjul da. Ikke noe 8x19 hos sharif...
///M Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Var grei den øverste. Men husk for guds skyld å kompletter det hele med skikkelig hjul da. Ikke noe 8x19 hos sharif... hjul blir det neste år, har brukt for mye penger i år. snart kommer jo vintern å.
Gunnar Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Xenon til tåkelysene får du i webshopen her inne..
///M Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 da har jeg fått svar på alle spørsmåla mine, og det blir derfor ikke dubai styling likevel, hekkskjørt på stylinga kommer kun med utkutt for 4rørs eksos, jeg vil ikke ha 2tomme utkutt der, det ser stygt ut, og hvis jeg skulle fått på et 4rørs eksos der så ville det kostet mye, de sier også at frontfanger kommer ikke med tåkelys og det er ikke bare å sette inn noe der, det må bygges litt på frontfanger for å sette dette på. så jeg lurer på om jeg skal gjøre det vanlige likevel M-Pakke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå