Christian_ Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Kom dessverre over noe rust… Har sveist, sandblåst, grunnet, tectylert, lakkert med lakk og klarlakk.
Christian_ Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Motorrommet begynner å bli ferdig.
E28 Power Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Blir gromt dette her:) meget pen den e28en din også..så at du måtte kjøre med stål ull i eksosen på bmw dagene på rudskogen :)hehe...
Christian_ Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Hehe,ja stemmer det du...voldsom støy når den ikke får motstand! Fikk den ned fra 102db til 100db til slutt. Stålulla forsvant fort når jeg kom på banen,så den varte nok ikke så lenge nei..
S. Gunstad Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Tror jeg hadde hatt litt angst hvis jeg skulle montert de kablene .... Kan jo ikke være lett å montere noe sånt?
Wolfeh Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Fett prosjekt, hva brukte du til å sveise med? Mig?
///MPower Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 bra ting blir gjort skikkelig sett på et par ombygde eks og de var bare rævva arbeid på
Christian_ Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 S. Gunstad: Hehe,var nok ikke bare,bare å begynne med det der nei, men det ser heldigvis verre ut en det er. Fikk i tillegg god hjelp av Dralle på forumet! Wolfeh: Var ikke jeg som tok meg av sveisearbeidet,så det kan jeg desverre ikke svare på. Men tror det var Mig ///MPower: Takk for det. Prøver å få gjort det så bra som mulig mens jeg først holder på. Hun er nok kresen hun som eier den ja..hehe! Håper det blir bra til slutt.
H_Vatn Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 blir bra dette:) bilen så jo grom ut før og nå får den motor som følger opp til det:)
Christian_ Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Her er det gammle el.nettet som skal ut. Her er M5 nettet grovt på plass. Har dessverre ikke fått gjort noe med prosjektet siden sommeren, men håper jeg får litt tid frem i juletidene.
Christian_ Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Har kjøpt oss skikkelig bruksbil, så slipper vi å bruke E28`en som bruksbil hele året. Kan si det var noe klasseforskjell på komforten!
H_Vatn Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 det var fin bruks bil:) så slipper e28en saltet:)
Christian_ Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 Takk for det. Ja er ikke noe særlig å bruke E28`en gjennom hele vinteren.
Hoem Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Har heldigvis ikke vært noe salt i kristiansund så vidt meg bekjent Synes jeg så den 7érn på st.haugen forleden! Kan det stemme ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå