Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres bra ut. Er noe svineri med salting.

7`ern kom til Kristiansund på søndag, så det kan nok stemme. :) Er foreløpig helt original, men skal nok få det rette stuket etter hvert. 8)

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er vel bare en ekte M5 e34 som bruker å være i byen? Ac-s M5én som bruker å stå på goma/mekonomen ? Resten er vel ombygd?

Noen som la merke til M6én som var i byen i et par dager da, var for ca 2 måneder siden ? Det var rett og slett en drøm og høre den akselere ut fra viadukten

Skrevet

Ja, tror det er bare den Ac-s M5`en som er original her i Kristiansund. Er vel en trimmet 3,6 slik jeg har forstått det. Sto mye parkert sammen med E28`en min. :)

Jeg la merke til en E24 6-serie noen ganger ja, om det var den du tenkte på. Lekker bil.

joneldar: Takk for det. :D Har sett den M5`en din en del ganger og må si det ser ut som en meget strøken M5.

Skrevet

er vell en mørkrød m5 med seidel styling og tror jeg.. er vist orginal også men er jo ødelakt spør du meg..

var på goma for og se om du var hjemme med e28en på lørdag men så ingen e28 eller e38..

Skrevet

Kan huske at det for en tid tilbake lå en E34 M5 med full seidel styling til salgs, men har ikke sett denne i Kristiansund.

På lørdag var vi i Ålesund for å parkere vekk E28`en. Du får heller ta deg en tur nå på lørdag da. :)

Skrevet
E34 karroseriet ja. Blant de penere jeg veit om. Liker e34 bedre enn e39 igrunn. Også m5 i tillegg da :D Er det ikke sånn at du får enten 3.6 med 315hk eller 3.8 med 340 ? Hvordan er disse motorene ? Går det såpass kvast at man river seg løs fra asfalten ved fult gasspådrag fra start ? En sånn bil er jo tung i utgangspunktet da, men det er jo mye syl.vol og hk det er snakk om :)

Med 3.6 i e28 er det nokså greit å tømme de tre første girene uten å røre bremsen med fult hjulspinn. Vet ikke hvor mye forskjell det er i vekt på en e28 og en e34, mn min veier ca 1300kg nå tipper jeg.

Skrevet

Ser ut til at dette er en helværst konebil! Når du har bygd så grom e28 så tror jeg dette også er heftig. :D

Kommer dere med begge bilene til våler/rudskogen til sommeren?

Skrevet

Hei Rune. :)

E34 M5 sedan er ca 1650kg. Så den har en del ekstra kg å dra på. E34 har vel også en del bedre feste bak.

Den E28`en din Rune går vel rimelig godt vil jeg tro! RÅ bil. 8)

Takk for det.

Tror ikke jeg rekker å bli ferdig med M5`en før til våler. Så da blir det vel 740 med E28 på henger til Rudskogen og 740 med M5 på hengeren til Våler. 8) Så slipper man å være så bekymret for å kjøre i stykker når det er 60-70 mil å kjøre hjem.

Skrevet

Larsen-Racing:

Her har du en del bilde av 545`en

Mangler dessverre alle lukene, men kommer på i løpet av vinteren.

159-1.jpg

082.jpg

081.jpg

096.jpg

042-1.jpg

154.jpg

039.jpg

030-1.jpg

029-1.jpg

032.jpg

024-1.jpg

Her har bilen fått crom nyre. Usikker på hva som er finest?

545en.jpg

IMG_1473-1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...