jensemann23 Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 nei, corsa er ikke tøft:D hehe, det er 135/45-13 dekk på den!
jensemann23 Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 sjekka forbruket med computeren i dag, kjørte vanlig uten å gasse for mye, havnet på 0,93 l/mil.
tribal167 Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 samme her. Motoren min har forresten sluttet å bruke olje nå Men jeg tvinger meg selv til å kjøre opel corsa, selv om det er nedtur:( For det er ikke så jævlig lurt å kjøre med bimmern før den er godkjent som 325. Hvis det skulle skje noe liksom,,, så sliter jeg. Så nå står den og koser seg i garasjen:D Hva er stress med å kjøre med en motor du ikke har godkjent da? Har du gjort alt som trengs for at den skal være godkjent?
jensemann23 Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 ja, alt er byttet. Men hvis jeg skulle kjøre på noen eller kræsje og de finner ut at den ikke er godkjent, så sliter jeg .. Er jo lett å se forskjell på en 4-er og en 6-er
HappyHenke Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Du er helten min! Jeg kjøpte en 18 knappers kjørecomputer for en tid tilbake, og har siden den gang vært på leting etter en slik analog klokke ---> 18 knappers guide, med bilder og alt. Startet du fra dette utgangspunktet? (Computeren m/ de to connectorene bak og ledningene til dem) Skal gjøre denne installasjonen snart, og kommer sikkert til å spørre deg om et par ting underveis om hvis det er greit
LianLi Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Mulig å få til digital visnining av hastighet med denne, eller er det kun mulig i de senere modeller?
jensemann23 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 ja da, digital speedo er mulig. Må låse opp noen gjemte funksjoner i OBC-en. HappyHenke, sjekk linken på side 1.
HappyHenke Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Så du fikk temperatur til å virke uten temp. sensoren?
-Roger- Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 ja da, digital speedo er mulig. Må låse opp noen gjemte funksjoner i OBC-en. HappyHenke, sjekk linken på side 1. Hva menes med dette? vise fart i displayet til kjørecomputeren?
-Roger- Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Kan jeg gjøre det på min også? vis meg hvordan!!!
jensemann23 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 først må du låse opp computeren, det gjør du ved å lese dette: http://www.bmwe36blog.com/2007/03/31/bm ... d-secrets/ Du må altså låse opp test 19 ved å holde nede 10 og 1000 samtidig, så taste inn datoen i dag som kode, tror jeg. Les artikkelen nøye. Så er alle kodene åpne og du kan velge alt fra hvor mye bensin det er på tanken til hvor mange volt det er på batteriet. og masse annet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå