Bjørn 320 Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 På E36 er den i allefall heilt bak og heilt til venstre, like framfor venstre baklykt...men kanskje ikkje samme plassering på E39... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Mulig jeg er blind eller ikke vet hva jeg skal se etter, men jeg fant ingen steder jeg kan putte sim-kortet i rommet ved cd-veksleren. Hvor skal jeg sette inn simkortet her? Noen som har peiling, og kan merke på bilde(ene) hvor jeg skal lete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Er lenge sida eg har sjekka på min no, men trur det skal vere i enden av denne boksen at du puttar inn sim-kortet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Er lenge sida eg har sjekka på min no, men trur det skal vere i enden av denne boksen at du puttar inn sim-kortet... Takker og bukker, fant den der som beskrevet og plutselig har jeg en telefon i bilen som virker Men menyen er på tysk, går det ann å endre denne til Engelsk eller andre språk, da mine tysk-kunskaper er lik null. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Er lenge sida eg har sjekka på min no, men trur det skal vere i enden av denne boksen at du puttar inn sim-kortet... Takker og bukker, fant den der som beskrevet og plutselig har jeg en telefon i bilen som virker Men menyen er på tysk, går det ann å endre denne til Engelsk eller andre språk, da mine tysk-kunskaper er lik null. Nå fikk jeg min til og funke og, det var topp:) Bilen min er impotert fra tyskland, men menyen på tlf er på norsk. Så det går nok ant og endre menyspråk til "gjeldene språk på SIM) vist du får hjelp av en som kan lese seg frem på menyen:) Jeg sliter med og få tlf til og vise nummer lagret i tlf. Den viser bare nummer lagret på sim(altså kundeservice til mob.levrandøren min). Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 har samme problem i 7ern.. noen som vet hvor denne lesern er på disse? Nytt netcom kort nå i januar, netcom kontakt bare.. telefon i midtkonsoll, med sim leser under.. fungerer ikke.. vil ikke lese.. men, det gamle svenske sim kortet som sto i fungerte men, var tomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Er det samme modul på samme plass på e46 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå