Gå til innhold

Simkort E39

deejay2
 Share

Anbefalte innlegg

Er lenge sida eg har sjekka på min no, men trur det skal vere i enden av denne boksen at du puttar inn sim-kortet...

vefi3585de09d6fkx884.jpg

Takker og bukker, fant den der som beskrevet og plutselig har jeg en telefon i bilen som virker

Men menyen er på tysk, går det ann å endre denne til Engelsk eller andre språk, da mine tysk-kunskaper er lik null.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Er lenge sida eg har sjekka på min no, men trur det skal vere i enden av denne boksen at du puttar inn sim-kortet...

vefi3585de09d6fkx884.jpg

Takker og bukker, fant den der som beskrevet og plutselig har jeg en telefon i bilen som virker

Men menyen er på tysk, går det ann å endre denne til Engelsk eller andre språk, da mine tysk-kunskaper er lik null.

Nå fikk jeg min til og funke og, det var topp:) Bilen min er impotert fra tyskland, men menyen på tlf er på norsk. Så det går nok ant og endre menyspråk til "gjeldene språk på SIM) vist du får hjelp av en som kan lese seg frem på menyen:)

Jeg sliter med og få tlf til og vise nummer lagret i tlf. Den viser bare nummer lagret på sim(altså kundeservice til mob.levrandøren min). Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samme problem i 7ern.. noen som vet hvor denne lesern er på disse?

Nytt netcom kort nå i januar, netcom kontakt bare.. telefon i midtkonsoll, med sim leser under.. fungerer ikke.. vil ikke lese.. men, det gamle svenske sim kortet som sto i fungerte :) men, var tomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...