deejay2 Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Simkort E39 integrert tlf. Bestillte tvillingsim, men funker ikke på bilen som er tysk import, må vel ha et spesial simkort, noen som vet hvor jeg får tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Er det ikke her du må bruke sim-kortet i modulen bak i bagasjerommet da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Greia er vel at du må ha et gammelt simkort? Hvilken operatør har du ? Om du har netcom, send meg en pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Lest om folk som bruker kliss nye simkort i modulen bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Hva legger du i gammelt simkort? Vi sender ut i fullsize der du kan dytte ut den lille om du ikke trenger fullsize. -Bjørn edit: Vi er ventelo Tenkte litt mye jobb nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Tror de fleste av oss sender ut fullsize . Men problemet er at disse gamle telefonene av en eller annen grunn sliter med å lese nyere simkort i leseren under telefonen foran i bilen. Modulen bak i bagasjerommet skal derimot fint klare de nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Fikk nytt simkort fra Netcom i Juli, fungerte med engang i kort leser foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Har også en følelse av at dette er forskjellig for de forskjellige telefonene. Hadde vært kult å få kartlagt skikkelig en gang for alle hva som passer hvor med tvillingkort fra de større leverandørene osv. Men høres ut som en litt kronglete jobb å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Dere er velkommen til å teste sim kort i min. PM om det er ønskelig. Jeg har hvertfall aldri hatt problemer med noen simkort i 5ern. Har da den stoooooore tlf i midtarmlene foran med kort leser under den. Har nå nytt Netcom kort, hadde før Telenor kort fra sommern 07 før dette. Begge var tvillingkort. Tror heller det er slitt simkort leser som er problemet....? Evt må det være forskjellige versjoner av den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Bruk kortleser bak den tar nye kort uten problemer. Har prøvet minst 15 forsjellige kort fremme uten hell helt til jeg fant ut att det er en leser bak i bilen og. DEN VIRKER Mange tråder om dette problemet her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Jeg kjøpte nettopp nytt tvillingkort til men 00' e38 idag. Monterte fullsize fremme under telefonen. Regner med dere dytter kortet skikkelig inn vel? Bare sånn at jeg har spurt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Som dei fleste nevner her...sett kortet i kortlesaren bak i bagasjerommet...kortlesaren i telefonen er ganske så kresen av seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Hvor sitter denne simkort modullen baki??? Finner den ikke!!!! BILDE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 mener den ligger baki, ved forsterkeren/cdveksleren. øverst oppi hjørnet der, bakom delslet, litt vanskelig å se, så se bakom dekslet der en plass... http://www.mp3car.com/vbulletin/attachm ... 010003.jpg http://www.bimmerboard.com/members/ucre ... _ULF_1.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 ok takk for svar Får nok bruke jula til å lete baki der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå