Gå til innhold

728 "ALPINA" nye 20" alpina felger side 20


Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

ja begynner å bli bra denne nå. Typisk det at når man begynner å bli fornøyd og ferdig med bilen så skal den muligens selges. Så vi får se om den blir fullført ombygget til 2000 740 facelift eller solgt først. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal/vil du selge?

er jo som sakt ikke sikkert jeg selger den. Men får se.

driver og ser på hus. Så blir kanskje salg av 7er og kjøp av hus og M5.

Men skal kjøpe huset og skaffe E39'n før salg av 7er'n uansett. Så selges uansett ikke med det samme. Hehe. Må jo ha noe å kjøre med frem til jeg får ny bil i så fall.

Men er ikke helt bestemmt ennå om den skal selges eller ikke ennå heller. Liker bilen godt. Og har lakt mye tid å penger i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

For ett par år siden så kjørte jeg ofte til Gressvik , for faren min jobbet der. På vei ut sto det på høyre siden, vet ikke hva det heter der, en svart E38 750 (IL?) Vet du hvem som eide/eier den?

De siste gangene jeg har kjørt forbi der i år, har jeg ikke sett den. Lurer bare på om du vet hvem det er som har/hadde den, for den så strøøøøken ut !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. kjenner han som eide den. jeg kjørte forbi han på natten en gang og sa fulgte han etter meg hjem. han syns bilen min var veldig fin og ville gjøre det samme med sin. har hjulpet han en del med den bilen.

er en 1996 mod 750IL importert fra usa. den er solgt. og han som hadde den har nå den grå audi A8 som står der bmw`n sto.

her er den slik han kjøpte den.

på natten da han fulgte meg hjem :P orginale blinklys og amerikansk sklit list på bilen. derfor hade han store skilt. de vanlige passa ikke.

5d8b5arjx2u0lf2sbcpx.jpg

17" M look felger.

c7r5v1kr99z0a97yinfl.jpg

amerikansk bagasjelokksplate og fælt skilt. orginale baklykter.

vw8t6pa84ts8hid66u16.jpg

etter en stund fikk vi fiksa den opp litt.

min bil hjemme hos han. ser nedre del av bagasjelokket ved pilen nede til venstre. den er tatt av for å byttes i europeiske for å få på penere skilter.

t31p19fqez62kd78xyyk.jpg

lakket helt ned. nye bak lykter. ny eksos. lyddempere fjernet. er raka rør der med 4 stusser. og vi driver å bytter skilt plata ennå. den amerikanske ligger på bakken.

1lj2zkwyz8qihp3508xs.jpg

euroepeiske bagasjelokket med nytt skilt ferdig montert.

svsijv2396515whlllzt.jpg

AE fra biltema. ny list med plass til europeiske skilt og nye skilter. lakket halt ned foran og 18" E39 M5 felgene som sto på 7er`n min da jeg kjøpte den.

n1wfiz1lapmkc1y6josk.jpg

754IL merket fra en E66 745LI. han ville ha nye merket siden det var penere med løse bokstaver. de til E38 henger sammen. og han gjore om til 754 siden det er en 5,4 liter.

6o0x9lghtstpu7kvv1z9.jpg

folk har tv i bilene sine og synes det er tøfft. her ble det prosjektor. ser lerettet i taket. er den lange rett bak takluka. prosjektoren var den minste jeg har sett noen gang. og den lå i toppen av midterste setet bak der førstehjelps skrinet egentlig skal ligge.

ddqyx7zblbnztsh3y9sm.jpg

bilen der var ganske strøken ja. og han var jævlig pirkete med bilen. han har tidligere hatt en E38 740 og en E31 850.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...