Gå til innhold

728 "ALPINA" nye 20" alpina felger side 20

Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott med nye felger!

Eneste jeg har å utsette er at du må få bort den der "bakrutespoileren". Det ser rett og slett ikke ut... ;)

bra med felger ja.

Spoileren vil nok bli på bilen. Syns det mangler noe uten. Blir veldig tomt. Og det er den jeg syns er penest av de få som er å finne til E38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21" kunne vel gått. men liker ikke de nye alpina classic felgene. de gammle er MYE penere. så får holde med 20"

denne har 21" og det er egentlig ikke for stort. men er veldig på kanten.

lfoqyk2pxsi23ly5tcsr.jpg

22" blir for stort og ubruklig.

jvui3dnwh40e2p84ln38.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for det. blir slik om jeg får farget de hvitere ja. de er mer gulaktig i virkeligheten. får jeg de like hvite som på bildene så blir de nok i bilen.

disse setene har ikke varme eller massasje. så det prosjektet med ledninger blir det ikke noe av lenger. men blir de svarte setene satt tilbake så blir det nok ledning prosjekt igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Når og hvilken senk skal du ha da?

Må si jeg er utrolig fornøyd med det jeg kjøpte, fikk akkurat den høyden jeg ville ha og har mye å gå på enda :D

Er vel så og si det eneste du mangler nå så :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke når det blir. og ikke tenkt på merke ennå. blir etter motoren er byttet og bilen er godkjent tenker jeg. tikkert enklere å godkjenne bilen som 740 uten masse senk. og heller godkjenne senken etter bilen er godkjent med motorbytte.

eneste jeg vet nå er at jeg skal teste 40/40 og se om det er nok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil :) hva med å beholde de gamle sorte setene og sette inn de til vinteren? er nok deilig med varme i sete på kalde vinterdager. om sommeren er det ikke noe vits med varme hvis man spør meg. men må si den ble RÅLEKKER med de setene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de svarte setene er ikke koblet opp varme i ennå likevel. er facelift seter og pre facelift bil. så kontaktene passer ikke. eneste som fåreløpig er koblet til er strøm til setene så justeringen er det eneste som funker nå. massasjen og varmen må kobles opp med nye ledninger og nye knapper i dashbordet. så er jævlig mye jobb å koble opp. og det er ikke gjort ennå likevel.

og jeg bruker aldrig varmen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...