Rabies Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Var inne å kikket på godsaker på koed nå nettopp og syntes frakten var svært rimelig i forhold til før... Fikk også total pris i handlekurv inkl. norsk mva. Har de åpnet en avdeling i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Jepp, tidligere i sommer startet de opp en avd. i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Har lyst å si "velkommen etter", men det skal jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Dem har åpnet "kontorer" på Skedsmo, men har ingen henteavdeling eller noe slikt (ennu). Uansett, nu fraktes alt via Posten Norge, så da slipper man den elendige behandlingen fra TNT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Ingard: Ikke mobb... Kan da ikke få med seg alt Dette var jammen på tide da Men nå kommer jeg jo til å bruke mer penger enn jeg har råd til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Ingard: Ikke mobb... Kan da ikke få med seg alt Dette var jammen på tide da Men nå kommer jeg jo til å bruke mer penger enn jeg har råd til Pass deg du, ellers nevner jeg: www.modbargains.com www.bimmian.com ...wops! Der (hvis du ikke kjenner til fra før av) er det OGSÅ farlig å surfe.. Møll i lommeboken etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Off, lurer på om kjærringa og jentungen blir sure hvis de må vente til neste lønning med å spise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Off, lurer på om kjærringa og jentungen blir sure hvis de må vente til neste lønning med å spise Frelsesarmeen deler du poser med nød-mat hvis sulten blir altfor stor..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 oioi der var man helt blakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 oioi der var man helt blakk Haha.... kjenner meg igjen..... Ironisk nok så heter jeg Marius også..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå