CEJ Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Justert km på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 har testet km justering ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Mer info? Hva heter interface'n og programmet f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 carsoft til diagnose,programmet til km justering husker jeg ikke for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 interessert i å selge kun kabler og innstalasjonscd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Trodde ikke det gikk ann å justere km på e36? Var å hørte på verksted, siden jeg har byttet det instrumentet inni bilen, og den viser feil km. Men de sa det ikke gikk ann på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Trodde ikke det gikk ann å justere km på e36? Var å hørte på verksted, siden jeg har byttet det instrumentet inni bilen, og den viser feil km. Men de sa det ikke gikk ann på e36? hvilket verksted var det som sa det? har da justert km på E36, så det kan jeg bekrefte at er fullt mulig du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 interessert i å selge kun kabler og innstalasjonscd? i utgangspunktet int i å selge full pakke liksom, men send et bud på pm så kan jeg vurdere det.. nb: husk at kabel krever com2 port, og km justeringsprogram krever windows 98(noe som er på den bærbare som alt er satt opp og følger med..) pc`en er forresten en Compaq Armada 110 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 km justerings programmet krever 98? eller 98 eller nyere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Trodde ikke det gikk ann å justere km på e36? Var å hørte på verksted, siden jeg har byttet det instrumentet inni bilen, og den viser feil km. Men de sa det ikke gikk ann på e36? hvilket verksted var det som sa det? har da justert km på E36, så det kan jeg bekrefte at er fullt mulig du Motortechnik i Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Hei igjen. Får du svart meg på pm'n eller? Som sagt, jeg kan gjerne betale litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå