bergeee Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 sykt pen bil du har Sylvia;) bra det finnes sånne jenter som deg der ute;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 sykt pen bil du har Sylvia;) bra det finnes sånne jenter som deg der ute;) Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Får jeg spørre hvor du har fått tak i de angel eyes hen? Eller er det lykter med gule AE i fra før? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Får jeg spørre hvor du har fått tak i de angel eyes hen? Eller er det lykter med gule AE i fra før? =) Jeg kjøpte de komplett fra GS . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Ok, det vil si at du ikke hadde xenon originalt i bilen fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 tøff Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Estoril blå er nok en av de fineste fargene BMW har laget og den gjør seg virkelig på e46, pen bil frøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Estoril blå er nok en av de fineste fargene BMW har laget og den gjør seg virkelig på e46, pen bil frøken Takk jeg er enig bilen var jo originalt sølvgrå når jeg kjøpte den for ca 4 år siden og når valget om omlakking kom opp så hadde jeg ikke noe "valgets kvaler" , i tilegg så er Estoril blå som du sier en original BMW farge (hurra) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå