Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir spennende å se hva som kommer med i neste Bmw CCN bladet av bilder, har skrevet 1 helside i word og sendt til redaktøren med masse bilder.

Kan å nevne at jeg har planer om å kjøre til Trondheim lør 9 mai Vårmønstring GS og 10 mai til Lånke. Så vi må få til felleskjøring fra Steinkjer på disse dagene. Vært morro å fått med 10-15 bmw'er i følge fra Steinkjer/Verdal/Levanger distriktet og ankommet GS samtidig. Kunne også vært morro å møtt Trondheims bilene på søndan i Stjørdal på tur til Lånke og kjørt felles med de oppover.

Ellers har noen kommet med forespørsel om muligheter for å få til en felles trefning i løpet av sommeren med felles grilling. Så om noen har stort gårdstun med plass for en del bimmere e.l. så bare meld ifra. Prikken over i'en ville vært noen som har plass og som har pågående prosjekt(-er) vi kan beskue....Slik at vi kan få fylt opp Trøndelags sidene i klubb-bladet. Jeg kan godt fortsette å skrive artikler til bladet så lenge jeg får bistand fra flere med bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grilling i sommer hadde vert topp. jeg selv har ikke noe gårdstun og stille med. (da blir det trangt om plassen isåfall! hehe) men kanskje på stranda eller noe da? vet ikke hvordan det er med strand soner på steinkjer men på verdal er det jo en bra strand sone. med parkering ganske nær, slik at man kan grille, ta en pils (hvis man har med sjåfør!), beundre biler, prate bil, spille litt vollyball el lignende. tar man det litt mot kvelden er det sikkert ikke masse folk der heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenkte jeg ikke på engang ;-) Vi har jo både paradisbukta og ho-øya her på Steinkjer å, paradisbukta er det beach-volleyball osgå. Høres ut som en grei plan der det ja ;-) Så da har vi jo noen steder, bedre enn ingen steder :-)

Fikk forøvrig kaffebesøk av en kar fra Stavanger igår i en sort 850, han var opprinnelig fra Steinkjer-omr. Viste seg at han hadde gått på skole med min bror i -97, jeg hadde tom treft han i de årene. Verden er ikke stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påmelding felleskjøring:

(Kopier påmeldingen og skriv deg på i ditt svar. Skriv bosted bak.)

Gs Bildeler 9 mai: Torbjørn (Steinkjer),

Lånke 20 mai: Torbjørn (Steinkjer),

Planlegger Start fra Steinkjer, de fra Namsos-distriktet som vil innover kan møte på Steinkjer. Kjører så til Shell Vinne for å ta med de fra Verdal'n og så til Magneten på Levanger for å få med de fra Levanger. Men da må det meldes på her, ser ellers ingen vits å vente på nevnte steder. Tidspunkt kommer vi tilbake til når vi vet at folk skal dit og vil kjøre felles med flotte bimmere ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...