Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

Påmelding:

Gs Bildeler 9 mai: Torbjørn (Steinkjer),jon(verdal) , Brættis (Namdalseid), Håvard (levanger), Torgeir (levanger)

Lånke 10 mai: Torbjørn (Steinkjer),kanskje jon(verdal), Håvard (levanger) , Brættis (Namdalseid), Torgeir (levanger), Kenneth (Sparbu/Steinkjer

Starter fra Shell Figga i Steinkjer, blir en liten stopp på Mære også, må hente med en kar som ikke har bmw :-D Ellers blir det å stoppe ved Shell Vinne, ved parkeringen ved Magneten/Burger King og Esso Åsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Påmelding (kopier og lim inn i ditt svar, skriv inn navnet ditt hvilken dag og hvorfra du blir med):

Gs Bildeler 9 mai: Torbjørn (Steinkjer),jon(verdal) , Brættis (Namdalseid), Håvard (levanger), Torgeir (levanger)

Lånke 10 mai: Torbjørn (Steinkjer),kanskje jon(verdal), Håvard (levanger) , Brættis (Namdalseid), Torgeir (levanger), Kenneth (Sparbu/Steinkjer

Starter fra Shell Figga i Steinkjer, blir en liten stopp på Mære også, må hente med en kar som ikke har bmw Very Happy Ellers blir det å stoppe ved Shell Vinne, ved parkeringen ved Magneten/Burger King og Esso Åsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://stjordal.adressa.no/index.php?option=com_content_lokal&task=view&id=1836&Itemid=1

Ble nesten redd for massivt støvete bil jeg nå :lol:

Men arbeidet skal visst være færdig fredag eller no slikt sto det :wink:

Kjørte akkurat igjennom og det er et rent h...te, men vesentlig bedre enn i på onsdag. Det som er mer bekymringsfullt er all strøsanden som fremdeles ligger på veien. Tror jeg har fått 3-4 nye steinsprang bare i vår. Skikkelig irriterende! :evil:

Fører meg opp på lørdag, så skal jeg prøve å slenge meg med uten at dere trenger å stoppe.

Gs Bildeler 9 mai: Torbjørn (Steinkjer),jon(verdal) , Brættis (Namdalseid), Håvard (levanger), Torgeir (levanger), Bjørn (Stjørdal)

Lånke 10 mai: Torbjørn (Steinkjer),kanskje jon(verdal), Håvard (levanger) , Brættis (Namdalseid), Torgeir (levanger), Kenneth (Sparbu/Steinkjer

Starter fra Shell Figga i Steinkjer, blir en liten stopp på Mære også, må hente med en kar som ikke har bmw Very Happy Ellers blir det å stoppe ved Shell Vinne, ved parkeringen ved Magneten/Burger King og Esso Åsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gs Bildeler 9 mai: Torbjørn (Steinkjer),jon(verdal) , Brættis (Namdalseid), Håvard (levanger), Torgeir (levanger), Bjørn (Stjørdal)

Lånke 10 mai: Torbjørn (Steinkjer),kanskje jon(verdal), Håvard (levanger) , Brættis (Namdalseid), Torgeir (levanger), Kenneth (Sparbu/Steinkjer) , Vidar (sparbu/steinkjer)

Starter fra Shell Figga i Steinkjer, blir en liten stopp på Mære også, må hente med en kar som ikke har bmw Very Happy Ellers blir det å stoppe ved Shell Vinne, ved parkeringen ved Magneten/Burger King og Esso Åsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgan kommer oppover med GS M3'n til vårmønstringa :)

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1178488#1178488

Knall, denne gleder jeg meg til å se og høre.

"Sikkle sikkle" Enda mer å glede seg til. \:D/

Håper de har gjemt nøklene til denne, ellers kan jeg fort ta feil bil jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgan kommer oppover med GS M3'n til vårmønstringa :)

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1178488#1178488

Knall, denne gleder jeg meg til å se og høre.

"Sikkle sikkle" Enda mer å glede seg til. \:D/

Håper de har gjemt nøklene til denne, ellers kan jeg fort ta feil bil jeg :P

Har`n i lomma .... he he broom broom 8)

Vi kan inngå en deal, du får prøve min så prøver jeg deres 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgan kommer oppover med GS M3'n til vårmønstringa :)

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1178488#1178488

Knall, denne gleder jeg meg til å se og høre.

"Sikkle sikkle" Enda mer å glede seg til. \:D/

Håper de har gjemt nøklene til denne, ellers kan jeg fort ta feil bil jeg :P

Har`n i lomma .... he he broom broom 8)

Vi kan inngå en deal, du får prøve min så prøver jeg deres 8)

He, he. Den kan jeg hive meg på også... Jeg kan til å med nøye meg med at får jeg sittepå med dere, får dere sitte på med meg...:-)

Uten sammenligning forøvrig,,,;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det fastsatt noe tidspunkt kollonen starter fra steinkjer? og ca når er dere på verdal?

fikk mailen din ja torbjørn, skal se om jeg kan få endret størelsen og sendt deg igjenn, må bare få et data geni til og hjelpe meg først:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi starter fra Shell Figga Steinkjer ca 0800.

Skal ha en stopp på Mære/Sparbu ca 0815.

Er vel på Shell Vinne til ca 0835-0845.

Magneten ca 0900-0915.

Stjørdal kommer en hvit 1-serie å joiner, uvisst hvor vi treffer han hen.

Blir mye ca. tider men må ta litt forbehold at alle er der til rett tid også. Vet det kan bli et lite opphold på Magneten.

Kolonnen med bimmere ledes av min blåe E39 ;-)

jon///M: forsøkte selv også å endre str. på bildene, vet ikke om det ble bra, men venter på mail tilbake om de ble ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...