Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg jobber med å få med noen fra Trondheim, men det virker som folk har gått litt lei av biltreff her i byen. Men jeg håper vi klarer å stable på beina en liten kolonne :)

Får håpe du får med noen ja. Dette er jo en relativt ny treff "setting" i disse trakter. Tror det blir bra.

Ivanrogov:

Det har vært ganske stille fra deg en stund. Hadde hvært fint om du kan bli med. 20" på E 46 høres forøvrig meget fasinerende ut. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut olelink.

Nå er det "bare " ei uke igjenn. Det vil bli satt opp skilt til de som ikke er sikkre på lokasjonen.

Nytt Treff

Nå blir det pusse treff hos Scandic Shine på Verdal.

Treffet holdes i Scandic Shine sine lokaler i Stiklestad allè 1 verdal den 27.06.

Treffet starter ca kl 09:30 og varer til ca 16:00 - 17:00

Det som kommer til å foregå er demonstrasjon av Scandic Shine produkter både utvendig og innvendig i bil.

Tips til lakk korrigering, behandling og forsegling på egen bil.

Det blir mest sansynlig muligheter for å få spylt av egen bil.

Konkuranse med premie.

Liten premie til langveisfarer.

Gode priser på produkter fra Scandic Shine under treffet.

Grilling

Dette ser jeg for meg blir et meget trivelig treff med fine biler og flotte folk å bli bedre kjent med. Treffet er av typen sosialt og meget informativt ihht bilpleie. Scandic Shine sitter på enorm kompetanse på dette området.

Kjenner dere ikke til Scandic Shine, ser dere litt hva de driver med her: www.scandicshine.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fortalt nå nylig at dette ikke er ett bmw-only treff, men ett åpent treff for alle merker, stemmer dette ?

Helt ærlig vet jeg ikke om treffet da (om det er åpent for alle merker) lengre er like intresant for min del desverre :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detailers club er en samling bilpleie entusiaster. Der la jeg også ut invitasjon med spesifikasjonen at alle med BMW er velkommen...

Anngående hvor mange som kommer er det vel 13 - 14 biler jeg kommer på i farten som sier de skal komme. Pluss 3 - 4 som er litt u-sikkre.

Blir spennende¨å se hvor mange vi blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fortalt nå nylig at dette ikke er ett bmw-only treff, men ett åpent treff for alle merker, stemmer dette ?

Helt ærlig vet jeg ikke om treffet da (om det er åpent for alle merker) lengre er like intresant for min del desverre :-k

Hvor hørte du forresten at det er et åpent treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmøte på Steinkjer ved Shell Figga kl 0830 da?? I fin cruise fart til Verdal bruker vi i underkant av 0,5time, så med litt slingringsmonn så kan vi senest ta avreise 0850 f.eks. Så får vi med de litt lengre nord også. Bare å speide etter min "blåe" E39 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...