Torbjørn E39 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 GPS er en fin ting, og har man ikke GPS så finnes kart på gulesider.no, og står man helt fast så kan man få lov å ringe en venn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Melder meg på jeg også Blir bra ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Ja, dette blir bra. Ser jaggu ut til at vi slår sørtrønder`ne på kollonnekjøringen igjenn Jeg skal sette opp skilt i A4 størrelse fra avkjørselen på E6. Så ingen kjører seg bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Muli jeg får me nabbon... han har en strøken/nylakkert E28 M535. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Flott. Slikt liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Kan bli fint dette. Ser ut til at været blir bedre utover på lørdagen også. Bare å ta me grillmat da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Javisst. Vi plages litt med å finne stor grill, men om alle tar med seg engangsgrill, blir det flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Er jo flere fine resturanger i nærheten, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Ja. Det er også et meget godt alternativ. Hadde vært kult å komme på rekke og rad med flotte bmw`er og linet opp utenfor en resturant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Kan bli trangt på den nærmest SS det. Håper jeg får igjen bilen min til lørdag, da kommer jeg (de får ikke bakluken til å dra seg inn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 stiller jeg selfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Kan bli trangt på den nærmest SS det.Håper jeg får igjen bilen min til lørdag, da kommer jeg (de får ikke bakluken til å dra seg inn) Ja, det er sandt, men de har jaggu gò mat dær.. \:D/ Håper du får til å komme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 tar vel turen håper at den e28 jeg så på verdal igår kommer,den var grom.. det gamleste karosseriet,original karosserimessig,men med senk å brede superstar grandeur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Hva mener folket? Tar vi med vær vår grill, eller spiser vi på restaurant? Vi har ikke tilgang til tønnegrill, men engangsgrill funker som fjell det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Engangsgrill=billig=enkelt=mat Stiller fruen å Stig Ronny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå