Brættis Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Billig liker vi:-) Nei, denne gangen må frue og barn bli hjemme.. Eller det vil si: Til sin mor. Det er visst Osenhelg med tilhørende buer og aktiviteter, så det blir dit på fest for min del etter treffet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Eter en tur for å hente bilen..... Må jeg nok melde avbud. Det viser seg at dynnamoen ikke lader... Så om det ikke er noen som vil ta meg med? (noen fra oppdal, rennebu, støren, melhus....) Så kommer jeg meg ikke avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Det blir nok ingen deltakelse fra meg denne gangen. Får ikke bilen kjørbar, og det er ingen her fra Trondheim som har meldt sin interesse for felleskjøringen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Det blir nok ingen deltakelse fra meg denne gangen. Får ikke bilen kjørbar, og det er ingen her fra Trondheim som har meldt sin interesse for felleskjøringen heller. Nei det blir ingen fra tr.heim når ikke du heller kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Interessen i Bartebyen har avgått med døden, ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Ikke helt Jeg bor i trondheim til vanlig, men er i steinkjer for helgen. skal til verdal i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Da får du vaie fanen for resten av Trondheimsgjengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 har forsåvidt bodd i steinkjer lengst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Mulig jeg tar meg en tur Kan jo bli spennende og se gamle bimmers i Steinkjer, er ikke ofte jeg ser det hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Men du har jo tydeligvis klart å komme deg bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Dah, jaja, men er vel ikke så mye mer bimmers på verdaln vil jeg tro ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Dah, jaja, men er vel ikke så mye mer bimmers på verdaln vil jeg tro ? da er du for lite innom verdal ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Endelig færdig med ilpussingen nå. Rekker en dusj og en liten time på øyet før jeg kjører... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 Takker karer for flott oppmøte med respektable bimmers! Topp dag med topp utbytte, håper flere sitter igjen med noen pointers for polering/voksing av bilen. Gratulere til Rostad som "langveisfarer" til treffet og gratulere til Morten som vinner av konkurransen!! Håper flere legger ut bildene sine så vi får se, mine kommer så fort jeg får avkjølt kroppen og lastet inn bildene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toms Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Blir det lagt ut bilder fra treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå