Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tusen takk til alle oppmøtte. Synes treffet var en hit jeg. Fint vær, fine biler, fine folk og god grill mat :D Jeg må si jeg satte pris på å treffe flere medlemmer i en slik setting. Fikk mere kontakt med folket enn på de store treffene. Informativt var det også.

Skal se om jeg får opp noen bilder...

5wfyb7eqlurqjfyfoazh.jpg

o2jtbar6m74fpih5o5uc.jpg

mt8xqhdhyllgp5s0ip0j.jpg

si3lbyvyjd8aot6wor1o.jpg

u4agkvgediw5zr7n7e5c.jpg

dw13y0owvbzyrpxo2dhv.jpg

rvwkn87p6ef0jv1eh06g.jpg

vzv7q5862lik2v9a057n.jpg

c582ic9lhyqobibj7eui.jpg

hk60lawpot10xx9pnpzl.jpg

d8os2eqpmlep2x3juqed.jpg

78uo9wdt73zhc7x3nrfq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der kom det noen bilder ja, men det ble jo tatt maaange flere bilder enn dette. Og slutten på treffet med grilling er jo glemt her.

Syns treffet var en knall suksess jeg, det dukka jo opp både kjente og ukjente fjes og jeg lærte masse nytt og mange hendige triks samt at det jo ble litt handling av utstyr da Ketil slo av en del på prisen :)

Treffets avsluttning var også meget hyggelig da vi i den "harde kjerne" fant oss ett fint grillsted nede ved minnestede for "russergrava" for de som er lokalkjente her i Verdal og hadde ett par hyggelige timer med grilling og fag-prat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hvert treff vi har hatt hittil har det stadig dukket opp nye fjes og det er kjempemorro!!

Så på Terminliste BMWCCN Trøndelag

nå at nærmeste treff er:

25/7 Frøyabanen - Årets mest spennende banetreff.

16/8 Lånketreff

Noen som har lyst til å dra på de treffene eller ev. et av dem? Foreløpig finner jeg svært lite info om 25/7 på Frøyabanen, litt rart når det er knappe mnd igjen. Jeg er selv veldig spent for å se hvordan denne er kontra Lånke.

Så sett av disse datoene med en gang, å meld din interesse for turen her, så skal vi planlegge felleskjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ajffxg76s0nbaemfntac.jpg

lnehtq9a8r8a3e2xsf1f.jpg

iiuphmpsjp85yjmzhf1g.jpg

7ljqn25umu71qj6or12r.jpg

dej6iocbr76wck6npmqi.jpgPrestasjons kravet var skyhøyt og spenningen var til å ta og føle på under konkurannsen.. :lol: :

elxyv1vqqr455vys0whu.jpg

t1xlez6mi54m5l7uk192.jpg

Grattulerer til Morten Lello som vinner av konkurannsen.

Det var meget jevnt nivå. Morten vant med 0,5 poeng.

ip3fh6g51d2mti76agji.jpg

Grattulerer til Rostad som dagens langveisfarer.

ia2yg1akac38lfgydf95.jpg

Ketil sponset veldig fine premier på begge to.

Rostad fikk Scholl purple 9000 interiør behandling. Veldig alsidig produkt som gir en matt fin "nybil finish" på alle interiør flater untatt stoff og alcantara.

Morten som vinner av konkurannsen fikk vaskebøtte, bilshampo, trying towel og clay tror jeg det var. Veldig bra premiepakke fra Scandic Shine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder! =) Jeg tror det bildet av bilen min ble tatt før jeg prøvde quick detaileren jeg kjøpte i tillegg. Panseret ble enda blankere med den :)

Stemmer nok det. Jeg tok bilde mens du var i full gang med organiseringen for panser gnikkingen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for flott treff!

Har svart på innlegget på BMWCCN også, men de fleste av dere er vel mest her..

Premien var jo veldig bra!

Bøtte, microfiberhåndkle for å tørke bilen, shampoo, clay og washpuddel fra Swissvax.

Jeg fikk desverre ikke vært med på grillinga, men da var trivelig å treffe BMW folk før det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er det er det snart klart for nytt treff i BMWCCN Trøndelag, årets mest spennende banetreff på Frøya. Detaljer rundt treffet er vel ikke klart enda fra klubben sin side. Men på tide likevel å få samlet noen som skal dit for ev. felleskjøring.

Noen interesserte?

Jeg har planer om å dit. Håper å få til felleskjøring med de fra Trondheim og ut til Frøya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så vidt meg bekjent så stiller vel jeg og ole også. vi kommer vel skliende i gten til ole. rykter skal også ha det til at det er lov og kjøre på banen med prøveskilt... :whistle: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering Banetreff Frøya 25/7:

Årets største treff i BMWCCN`s regi!

Frøyabanen har endelig åpnet folkens.

Nylagt asfalt med herlige kurver og utfordringer.

Ta med ekstra sett med dekk å sett av denne dagen for

førertrening gjennom BMWCCN Trøndelag!

Portene åpner 10:00 med innsjekk og teknisk fram til 11:00.

11:15 blir det avholdt førermøte (pliktlig for alle som skal kjøre).

11:30 Starter kjøringa som blir inndelt i 3 grupper,

- Familiekjøring (Ikke hjelmpåbud, flere er tillat i bilen, INGEN forbikjøring).

- Frikjøring Idealspor (Hjelmpåbud, kun 1 i bilen).

- Frikjøring alternativt sporvalg (Hjelmpåbud, kun 1 i bilen).

Kan også arrangere breisladd etc. Etter folkets ønske.

200,- pr.bil. + 200,- for banekjøring

Det blir salg av grillmat og drikke.

BMW, Porsche og Alfa ONLY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tilbakemelding med bekreftelse fra BMWCCN om at det på Frøyabanen godtas prøveskilt på banen. :)

MEN, bilen må selvfølgelig være i forskriftsmessig stand, med andre ord må den oppfylle de samme krav som stilles til en registrert bil med skilt.

At det godtas prøveskilt på en bane er slettes ingen selvfølge så ber alle som skal benytte seg av dette tilbudet (inkludert meg) om å ta vare på dette tilbudet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...