Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

akkurat det kan jeg ikke svare på. men vil nok tro at asfalt er dyrt. blir nok fort noen kroner når folk må komme med maskiner og slikt og varme opp asfalt tingen og legge nytt samt at det skal vel komprimes også. lappene flyr fort da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kan hende det blir noen kroner...

Men hvordan unngå å ødelegge asfalt uten å "unngå" burning da? :D

man må sikkert holde den litt i bevegelse, uten å stoppe opp helt..

Er litt trøtt egentlig av at det er lite "morrokjøring" under bmw treff, så å kunne ha hatt en liten guide for å ha det litt moro uten å ødelegge for andre kunne vært kjekt ;)

Og når jeg sier trøtt, henviser jeg til forrige Lånke-treff der Porsche klubben var med.. Sikker noen andre som mener det motsatte og har andre interesser, men ble litt kjedelig når den eneste interessen for de på banen var å kjøre raskest mulig rundt banen.. :S

Etter hva jeg hørte, kom stemningen for de som så på når en eller annen spant skikkelig.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var du ikke på lånke i dag da? var da noen som la den skikkelig på si i dag;) ingen porsherer og skue i dag.

drifting er vel litt mer publikumsvennlig unnerholdning. men og kjøre sporvalg er faktisk veldig morro. anbefales og prøve!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var du ikke på lånke i dag da? var da noen som la den skikkelig på si i dag;) ingen porsherer og skue i dag.

drifting er vel litt mer publikumsvennlig unnerholdning. men og kjøre sporvalg er faktisk veldig morro. anbefales og prøve!!

droppa det pga low status på cash og lite underholdning forri gang :P hehe..

Er ikke færdig med E30`n enda heller :P Har alltids lyst til å dra E46`en på banen, men føler at jeg ødelegger den litt om jeg skal bruke den på lånke.. er for ugjevnt underlag for en med 6cm bakkeklaring :lol:

Bra det var noen som dro den litt på si da :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hedde veldig lyst til og ta e46en en liten tur på banen jeg og. men da jeg ikke hadde rotet meg til og bytte bremseveske enda, samt at jeg ikke ville kjøre med 19" på banen så ble det avdømt. men jeg har ivertfall tatt noen bilder så det blir vel lagt ut noen etterhvert. må bare få alle 878 bildene på datan først:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som lå brett med skikkelig svidd gummi røyk som lå i skogkanten ja. Ble lite idealspor kjøring idag da det var lite interesse for det. Mange som måtte skifte dekk. Gikk også med 1 E36 som dro av. Han vet iallefall hva høsten skal gå med til. Lufta E39 på banen idag å under familiekjøringa, litt greit å få skyvd ut litt sot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som lå brett med skikkelig svidd gummi røyk som lå i skogkanten ja. Ble lite idealspor kjøring idag da det var lite interesse for det. Mange som måtte skifte dekk. Gikk også med 1 E36 som dro av. Han vet iallefall hva høsten skal gå med til. Lufta E39 på banen idag å under familiekjøringa, litt greit å få skyvd ut litt sot...

hehe.. fett :D

Skulle ha tatt turen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...