Ivanrogov Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Hehe.. det er godt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Jeg å bor på Steinkjer Får begynne å hilse da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Ser bilen din hver dag, men som oftest er det vel fruen som kjører den? Opptatt med jobb ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Jeg kjører HiAce til vanlig i arbeids- sammenheng, er merket med 3 tyttebær og Direct under Så kan vel godt kalle bmw'n en "konebil". For min del er det kvelds- og helgebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Kansje på tide å sette en dato snart? opt kan muligens sitte på med meg, om ikke fruen og disse barna blir med... Hadde vært kjekt med en kaffetår og litt bmw prat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Søndag 16Nov ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 helst ikke før ivertfall. drar nedover til bergen og henter nybiln lørdag 15, har litt lyst til og være med på dette treffet for litt kaffe og motor prat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Passer litt dårlig for meg. Jeg skal på treff med grunnskoleklassen min 15-16.. Regner ikke med å kunne kjøre 16... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Helgen for 2 uker siden var jeg i Steinkjer. Såg jo noen få BMW'er, men inntrykket mitt er at byen er stille og rolig lørdagskveldene... Husker for 10-15 år tilbake, når jeg bodde i Kongens gate, at jeg fikk jo storbyfølelsen Utrolig til nattebråk da, så nettene på Grand var nesten en skuffelse nå for 2 uker siden Så ser jeg en stor ansamling av BMW'er neste gang jeg i byen, så er det jo mulig jeg stopper og hilser på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Kongensgt blir jo avstengt med bom på lørdagskvelder/natt, så er lite igjen av den gode gamle rånestripa. 16 nov passer dårlig for min del også. Men vi finner alltids en dag som passer. Burde vel fått en tid på dagen mens det enda er lyst ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Kansje på tide å sette en dato snart? opt kan muligens sitte på med meg, om ikke fruen og disse barna blir med... Hadde vært kjekt med en kaffetår og litt bmw prat. Høres ut som en grei plan B. Når det blir spiller ikke så stor rolle for meg, men det er nok best på dagtid, med tanke på både lys og varme. Er på jakt etter noen 17" felger, men ikke noe respons enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Lørdag15/Søndag16 er ikke så dumt, da kan jeg å stille;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Høres ut som en grei plan B. Når det blir spiller ikke så stor rolle for meg, men det er nok best på dagtid, med tanke på både lys og varme. Er på jakt etter noen 17" felger, men ikke noe respons enda. 17" til E36? D må vi vel finne noen plass.... Noe spesielt du kjikker etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 17" til E36? D må vi vel finne noen plass.... Noe spesielt du kjikker etter? Ja, m3,Alpina eller Schnitzer. Har laget ø.k. tråd, så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 noen som har tenkt på en dato? hva med helga 22/23? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå