Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrev halve kontrakten før jeg feiga ut, er fryktelig usikker på om det bli E61 med 100k på telleren, eller E60 med 50k på telleren. Tar en tenkepause til i morgen, skulle egentlig hente bilen i dag.

Carbonsort E60 var ikke så fristende, men lav km gjør den fristende.. E61 var UTROLIG nydelig, men har gått 50k mer. Begge bilene er full Mtech hele veien. Det meste av utstyr unntatt navi/dobbel soltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev halve kontrakten før jeg feiga ut, er fryktelig usikker på om det bli E61 med 100k på telleren, eller E60 med 50k på telleren. Tar en tenkepause til i morgen, skulle egentlig hente bilen i dag.

Carbonsort E60 var ikke så fristende, men lav km gjør den fristende.. E61 var UTROLIG nydelig, men har gått 50k mer. Begge bilene er full Mtech hele veien. Det meste av utstyr unntatt navi/dobbel soltak.

Får se om jeg får tyvlånt E61 til fadern jeg da, men den har ikke M-tech. Den har istedet 235hk og 500nm orginal 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ivanrogov: jeg hadde nok valgt den med minst km stand pga at den er nok mer lett solgt. men derigjenn, du må jo velge en bil du vil trives i. ser ingen vits i og betale 3-400k for en bil du ikke liker bare fordi den er lettsolgt.. som jeg sa til deg tidligere så hadde mitt valg falt på den sorte e60en med full skinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer. Går begge dagene. men søndag passer best

Det er vel søndagen som passer best for meg også. Litt lettere å ikke planlegge noe annet på en søndag. Så hva sier dere skal vi ta det på søndag? Tid? Helst mens det enda er lyst.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer. Går begge dagene. men søndag passer best

Det er vel søndagen som passer best for meg også. Litt lettere å ikke planlegge noe annet på en søndag. Så hva sier dere skal vi ta det på søndag? Tid? Helst mens det enda er lyst.. :P

Oooh, her må det velges å vrakes, trondheims gjengen skal også ha treff på søndag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...