Torbjørn E39 Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Tid 12.00 ?Sted: Esso Parkering ? Høres greit ut d Sjekket yr.no og det er meldt 0mm nedbør hele dagen, oppholds og ca 3 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Tror jeg stiller på treff jeg også, dog bilen er ikke helt ferdigmontert. Esso ved rema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Bimmerstreff Søndag 18/10 Sted: Esso Dampsaga Steinkjer Klokka: 1200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Noe tynnt oppmøte i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Ja det var litt sviktende oppmøte. Men den harde kjerne møtte nå opp Men vi må gjort alvor av planene du har med steinkjer bil torbjørn btw; grom bil stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Tror jeg vaska bilen for lenge :S alle var borte når jeg kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Når kom du da? Vi forlot vel Esso litt før kl 2. Flyttet oss til Egge gård, alltså innenfor egge kirke for å ta bilder i høstomgivelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 var vel rundt 2 funderte på at det var noe slikt. dere må få lagt ut bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 var vel rundt 2 funderte på at det var noe slikt.dere må få lagt ut bildene.. Hehe, synd det da Har ingen bilder selv, men det dukker vel opp noen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Jon har jon er jo fotografen vår på treff, så forhåpentligvis kommer det noen i ettermiddag om det ikke må mye redigering til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 her kommer noen bilder, har ikke så mange fra selve plassen. disse ble også tatt før ole og tonje kom. ligger flere bilder her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... c&start=30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Jon, begynner og bli virkelig bra bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 takktakk, lakt til flere i bilde tråden min nå. samt på facebooken min;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Har kommet inn en ny 3 serie på steinkjer bil. Hadde bare lommboka vært feit nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 ja.. du sier noe der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå