///christian Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Må få til treff snart da, så kommer jeg Har fått lappen å greier, så da er det ingenting som stopper meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 For min del er det litt (dvs. mye) hektisk nå i nov og des. Får nytt kjøkken den 9des og driver nå å "river" et rom for kjøkken. Så etter det skal jeg pusse opp gang, stue samt rive gammelt kjøkken. Så mye tid går til oppussing hjemme, men for all del det er da flere som kan dra igang treff eller bimmers samlinger Bare å bruke tråden her det. Det er derfor den er laget Pass på å kjør pent da så du ikke "mister" lappen. Bedre å kjøre smooth, trenger ikke bevise at bmw har motor. Hjulspinn, drifting osv har vi Lånke-banen og Frøya-banen til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Har kommet inn en ny 3 serie på steinkjer bil. Hadde bare lommboka vært feit nok E90 anbefaler jeg kun som konebil! Makan til dårlig kvalitetsfølelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toms Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Blir det treff kommer jeg! Har byttet ut E46`n med E39 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 et treff til må vi da klare og dra i gang før jul. jeg hadde håpet vi kunne fått litt snø først slik at vi kan få noen fine vinterbilder. for jeg synes at bilen ser bare trist ut på vinterhjul når det ikke finnes snø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Ja, se dær ja. Hvordan er stemningen på treff før jul? Jeg er i gang å planlegge en slags turne/konvoy med div. innlagte stopp gjennom deler av fylket. Noen intereserte? Blir ikke noe spes. fancy greier, bare sosialt og kansje litt informativt og kansje et måltid, med opplining av bilene og self. photoshoot og artikkel i Farfreude (Klubb bladet til BMWccn.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Høres bra ut Brættis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Skal prøve å stille opp om det blir noe treff før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Høres bra ut Brættis Ja, du må setil å komme deg på treff jeg er på du også nå... Har ikke sett deg siden jeg kjøpte E30 deler av deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 jeg stiller på treff om det skulle bli det. tar sef med kameraet og ellers så holder jegf også og prøve og få til et bimmers treff i trondheim til sommeren. et bremsetreff der vi kan teste bimmerne våre på rulla for og se hk antallet. håper det kan bli interesse for det også om jeg skulle klare og få igjennom dette hos et firma med rulle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Vanvittig bra konsept Jon. Så kansje firmaet`s representanter kan komme med tips og prisoverslag på effektøking til oss med vanlig maskineri..... Begynner vel å bli nok til deg nå snart... Tror det vil være ineresse for et slikt treff i området ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Kansje noen som trenger noe orginale E30 deler, så kunne vi svingt innom meg for selvplukk mot en billig penge? Jeg har en nesten komplett E30 delebil stående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Hva tenker dere om å få til et treff neste helg? Det må bli lørdag 12 eller søndag 13? Planen er å besøke et seriøst motorbygge på Verdal, og et omfattende (også seriøst..) karroseri oppgradering på Jådåren. Så får vi sammlet litt inspirasjon og kjørt litt i konvoy.. Så må vi fåtil en pizzabit og foto session til slutt. Starte på Verdal, så Jådåren også Steinkjer for mat og bilder? Høres det greit ut? Noen som Blir med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 M535i du snakker om på jådåren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Melder meg på. Høres ut som dette kan bli et interresant treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå