Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For min del er det litt (dvs. mye) hektisk nå i nov og des. Får nytt kjøkken den 9des og driver nå å "river" et rom for kjøkken. Så etter det skal jeg pusse opp gang, stue samt rive gammelt kjøkken. Så mye tid går til oppussing hjemme, men for all del det er da flere som kan dra igang treff eller bimmers samlinger ;-) Bare å bruke tråden her det. Det er derfor den er laget ;-)

Pass på å kjør pent da så du ikke "mister" lappen. Bedre å kjøre smooth, trenger ikke bevise at bmw har motor. Hjulspinn, drifting osv har vi Lånke-banen og Frøya-banen til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et treff til må vi da klare og dra i gang før jul. jeg hadde håpet vi kunne fått litt snø først slik at vi kan få noen fine vinterbilder. for jeg synes at bilen ser bare trist ut på vinterhjul når det ikke finnes snø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, se dær ja. Hvordan er stemningen på treff før jul?

Jeg er i gang å planlegge en slags turne/konvoy med div. innlagte stopp gjennom deler av fylket. Noen intereserte?

Blir ikke noe spes. fancy greier, bare sosialt og kansje litt informativt og kansje et måltid, med opplining av bilene og self. photoshoot og artikkel i Farfreude (Klubb bladet til BMWccn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stiller på treff om det skulle bli det. tar sef med kameraet og ;)

ellers så holder jegf også og prøve og få til et bimmers treff i trondheim til sommeren. et bremsetreff der vi kan teste bimmerne våre på rulla for og se hk antallet. håper det kan bli interesse for det også om jeg skulle klare og få igjennom dette hos et firma med rulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om å få til et treff neste helg? Det må bli lørdag 12 eller søndag 13?

Planen er å besøke et seriøst motorbygge på Verdal, og et omfattende (også seriøst..) karroseri oppgradering på Jådåren.

Så får vi sammlet litt inspirasjon og kjørt litt i konvoy..:-) Så må vi fåtil en pizzabit og foto session til slutt.

Starte på Verdal, så Jådåren også Steinkjer for mat og bilder?

Høres det greit ut?

Noen som Blir med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...